//
کدخبر: ۴۴۸۹۱۹ //

آرسنال به دنبال درآمدزایی از طریق فروش مهاجم ۲۴ ساله

آرسنال آماده فروش ادی انکتیا در پایان فصل است و مدیران باشگاه لندنی قصد دارند از طریق فروش این بازیکن درآمدزایی کنند.

 آرسنال به دنبال درآمدزایی از طریق فروش مهاجم 24 ساله
به گزارش فرتاک نیوز،

این مهاجم 24 ساله انگلیسی در این فصل تنها در 10 بازی برای توپچی‌ها در ترکیب اصلی قرار داشته و جزو بازیکن کلیدی تیمش نبوده است؛ بدین ترتیب، قابل پیش‌بینی است که ماجراجویی انکتیا در آرسنال به زودی به پایان برسد.

انکتیا هنوز راه زیادی در پیش دارد و می‌تواند پیشرفت زیادی در آینده داشته باشد. او در این سن و سال نیاز دارد بیشتر بازی کند و به همین خاطر جدایی از آرسنال برای او ایده‌آل خواهد بود. حالا باید دید چه باشگاه‌هایی در تابستان پیش رو برای جذب این مهاجم اقدام می‌کنند.

بر اساس گزارشی از فیچاجس، انکتیا 50 میلیون یورو ارزش دارد. اگرچه او بازیکن با استعدادی است، اما بعید به نظر می‌رسد که هیچ باشگاهی حاضر به پرداخت این مبلغ برای یک بازیکن نیمکت‌نشین باشد. آرسنال ممکن است مبلغ درخواستی خود را کاهش دهد.

هرچند باید اشاره کرد که او با این‌که تعداد بازی زیادی انجام نداد، اما توانست در همان بازی‌ها مثمر ثمر واقع شود و آمار خوبی از خود به ثبت رسانده است. برخی از کارشناسان اعتقاد دارند که انکتیا می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای تیم‌های میانه جدولی در لیگ برتر انگلیس باشد.

آنطور که پیداست، این مهاجم آینده‌ای در آرسنال ندارد و احتمالا به زودی از جمع توپچی‌ها جدا خواهد شد. به گفته رسانه‌ها، هدف اصلی آرسنال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خرید یک مهاجم نوک باکیفیت است و در این صورت، ادی انکتیا یا گابریل ژسوس این تیم را ترک می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۸۹۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان