//
کدخبر: ۴۴۸۸۰۱ //

موسیالا پیشنهاد بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد را رد کرد

هافبک نفوذی بایرن مونیخ به دنبال جدایی از این تیم بوندس‌لیگایی با هدف بازی در لیگ برتر انگلیس است.

موسیالا پیشنهاد بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد را رد کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

جمال موسیالا که تا پایان ماه ژوئن 2026 با باشگاه بایرن مونیخ قرارداد دارد، به نظر می‌رسد به دنبال جدایی از این تیم است. نشریه انگلیسی «دیلی استار» با انتشار گزارشی مدعی شد؛ موسیالای 21 ساله پیشنهاد بایرن مونیخ برای تمدید قراردادش را رد کرده، چون به دنبال این است که تابستان پیش‌ رو به لیگ برتر انگلیس نقل‌مکان کند، جایی که دو باشگاه منچسترسیتی و لیورپول نسبت به جذب او علاقه‌مند هستند.

موسیالا که 25 بازی ملی و 2 گل‌زده با پیراهن آلمان در کارنامه‌اش به ثبت رسیده؛ در رده‌های پایه برای تیم‌های ساوتهمپتون و چلسی بازی کرده و در سال 2019 بود که به آکادمی باشگاه بایرن مونیخ پیوست و دو سال بعد هم به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کرد. او در این مدت در 153 بازی برای باواریایی‌ها به میدان رفته و آمار 40 گل‌زده و 27 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

موسیالا که تاکنون با سرخپوشان مونیخی چهار قهرمانی در بوندس‌لیگا، سه قهرمانی در سوپرجام آلمان، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را تجربه کرده، در فصل جاری هم در 28 بازی موفق به ثمر رساندن 9 گل شده و 4 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۸۸۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان