//
کدخبر: ۴۴۸۲۲۰ //

برد یک نیمه ای پرسپولیس مقابل ذوب آهن

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان با پیروزی تیم میهمان همراه بود.

برد یک نیمه ای پرسپولیس مقابل ذوب آهن
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان در هفته هجدهم لیگ بیست و سوم از ساعت ۱۷:۱۵ امروز در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد که نیمه اول این بازی با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان همراه بود. گئورگی گولسیانی (۸- پنالتی) برای پرسپولیس گلزنی کرد.

ترکیب پرسپولیس در نبود شماره یک همیشگی

اوسمار ویه را سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفت ترکیب زیر را برای دیدار با ذوب آهن اصفهان وارد زمین کند:

امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر.

تغییر در چارچوب دروازه پرسپولیس در حالی رقم خورد که علیرضا بیرانوند به دلیل محرومیت حضور نداشت تا برای اولین بار در لیگ برتر فصل جاری جای خود را به گلر دوم بدهد. امیر رضا رفیعی که تاکنون هیچ بازی رسمی با پیراهن پرسپولیس نداشت وظیفه حفاظت از دروازه پرسپولیس را بر عهده داشت که در نیمه اول روی چند صحنه نیز خیلی خوب ظاهر شد.

همچنین محمد ربیعی برای جبران شکست هفته گذشته تیمش مقابل ملوان تصمیم گرفت نفرات زیر را وارد زمین کند تا با عملکرد بازیکنان سرعتی خود بتواند روی دروازه پرسپولیس ایجاد موقعیت کند:

محسن فروزان، امیرحسین جدی، محمد قریشی، محمدجواد محمدی، پوریا آریا، محسن آذرباد، فریبرز گرامی، مجید علیاری، شایان مصلح، مهرداد رضایی، فردین یوسفی.

خطای واضح برای یک گل پرسپولیس

بازی در حالی آغاز شد که دو تیم قصد داشتند خیلی زود مالکیت توپ را در اختیار خود بگیرند و بتوانند روی دروازه حریف خلق موقعیت کنند. بازیکنان پرسپولیس که نمی‌خواستند توپ را در میانه میدان خیلی به عرض ببرند با پاس‌های عمقی سروش رفیعی و مسعود ریگی سعی کردند عیسی آل کثیر و امید عالیشاه را صاحب توپ در محوطه جریمه میزبان کنند. تلاش آنها در همان دقیقه‌های ابتدایی منجر به کرنر شد. هنگام ارسال این توپ شایان مصلح خطای واضحی را روی گئورگی گولسیانی انجام داد تا علی صفایی در سوت خود دمیده و اعلام پنالتی کند.

محمدحسین کنعانی زادگان قرار بود پنالتی را بزند اما با درخواست گولسیانی اجازه داد تا او پشت توپ ایستاده و این توپ را با ضربه‌ای آرام وارد دروازه محسن فروزان کند.

در ادامه ذوبی ها با اتکا بر مالکیت توپ توانستند میانه میدان را در اختیار بگیرند اما شوت‌های آرام آریا کیا یا محمدی چندان روی دروازه رفیعی گلر جوان پرسپولیس ایجاد خطر نکرد تا او در نیمه اول کار سختی برای پر کردن جای بیرانوند در چارچوب دروازه سرخپوشان نداشته باشد.

پرسپولیسی‌ها در پنج دقیقه پایانی نیمه اول سعی کردند با پاس‌های رو به جلو و ارسال‌های کوتاه از جناحین ایجاد موقعیت کنند. عیسی آل کثیر در آخرین دقیقه این دیدار با محسن فروزان تک به تک شد اما دروازه‌بان ذوب آهن توانست آن را بگیرد تا تک گل گولسیانی از روی نقطه پنالتی باعث برد یک نیمه‌ای میهمان شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۸۲۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان