//
کدخبر: ۴۴۸۰۱۶ //

استقلال - سپاهان؛ روز انتقام نکونام یا روز فراموش کردن مورایس از الهلال

دو تیم استقلال و سپاهان فردا به مصاف هم خواهند رفت.

استقلال  - سپاهان؛ روز انتقام نکونام یا روز فراموش کردن مورایس از الهلال
به گزارش فرتاک نیوز،

حساس ترین و شاید هم سرنوشت سازترین مسابقه هفته هجدهم لیگ برتر سه شنبه هفته‌ جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که استقلال میزان سپاهان است. این مسابقه حساس جدال تیم های اول و سوم جدول است که فعلا استقلال با ۳۶ امتیاز صدرنشین است و سپاهان نیز با دو بازی کمتر و با ۳۱ امتیاز در رتبه‌ سوم قرار گرفته که اگر در این بازی آبی پوشان به برتری برسند یکی از سخت‌ترین بازی ها را پشت سر گذاشته اند و گام بلندی برای کسب قهرمانی برداشته اند. اگر هم سپاهان سه امتیاز را بگیرد هم حذف از آسیا را فراموش می کند و هم می تواند صدر جدول را با زودی از استقلال پس بگیرد. فراموش نکنید اگر تیم مورایس نتواند در این بازی امتیاز بگیرد احتمال دارد که کم کم به درب خروجی هدایت شود.

دیدار رفت دو تیم با یک گل به سود سپاهان به پایان رسید که حواشی زیادی را بهمراه داشت ‌و حالا استقلال به دنبال این است که هر طور شده انتقام بازی رفت را بگیرد و یکی از مدعیان را کنار برند. هر دو تیم از مهره های تاثیرگذاری بهرمند هستند که اگر بخواهیم به اسامی‌ آنها بپردازیم باید به تک تک بازیکنان اشاره کنیم.

آمار تقابل‌های دو تیم در همه مسابقات حتی بازی های دوستانه اینگونه است که در مجموع دو تیم ۸۳ بار به مصاف هم رفته اند که سهم سپاهان ۳۲ پیروزی و سهم استقلال ۳۰ پیروزی است. دو تیم ۲۱ بار هم به تساوی رضایت داده اند. جالب است بدانید دو تیم‌ بیش از ۶۰ بازیکن مشترک داشته که همین الان نیز چندین بازیکن مشترک دارند که حضور آنها می تواند به جذابیت بازی بیفزاید. بازیکنان خارجی زیادی در هر دو تیم موفق به گلزنی شده‌اند که ۱۵ نفر بوده و باید آیا به این تعداد اضافه می شود یا اینکه پای بازیکنان داخلی به گل باز می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۸۰۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان