//
کدخبر: ۴۴۷۳۱۲ //

ژسوس: باید به سپاهان احترام بگذاریم، هنوز صعودمان قطعی نیست/ در بازی برگشت احتمال هر نتیجه‌ای هست

سرمربی تیم فوتبال الهلال گفت، در بازی برگشت هنوز احتمالات باز است و امکان دارد هر اتفاقی رخ دهد.

ژسوس: باید به سپاهان احترام بگذاریم، هنوز صعودمان قطعی نیست/ در بازی برگشت احتمال هر نتیجه‌ای هست
به گزارش فرتاک نیوز،

  ژسوس در نشست خبری پیش از بازی الهلال عربستان مقابل سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 اظهار داشت: ما فردا با پتانسیل خود بازی خواهیم کرد و می‌دانیم که می‌توانیم سبک خود را به حریف تحمیل کنیم و یک پیروزی دیگر به دست آوریم و به مرحله بعد برسیم.

وی افزود: هنوز صعودمان قطعی نیست. فردا بازی سرنوشت‌سازی در انتظارمان است. هر زمان که می‌خواهیم برنده شویم، باید تمرکز داشته باشیم و به حریف احترام بگذاریم. من با سرمربی سپاهان (ژوزه مورایس) موافقم که هنوز کار تمام نشده است و فرصت برای همه وجود دارد، بنابراین باید برای برد در بازی فردا تمرکز کنیم.

سرمربی تیم فوتبال الهلال گفت: ما به نقاط قوت سپاهان واقف هستیم و می‌خواهیم پیروز شویم و نقاط قوت آنها را از کار بیندازیم.

ژسوس درباره  لزوم فراموشی نتیجه بازی دور رفت الهلال - سپاهان در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 تصریح کرد: بازی فردا بازی خیلی مهمی است. درست است که ما در بازی رفت نتیجه مثبتی کسب کردیم، اما در بازی برگشت هنوز احتمالات باز است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، بنابراین به خوبی برای انجام این دیدار آماده می‌شویم. بازی رفت واقعاً سخت بود بنابراین بازی برگشت را با احترام کامل به تیم سپاهان و توانایی‌هایی آنها انجام خواهیم داد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۷۳۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان