//
کدخبر: ۴۴۷۲۶۳ //

باشگاه پرسپولیس همچنان چشم انتظار تأیید رادوشویچ

باشگاه پرسپولیس در فاصله چند ساعت مانده به دیدار مقابل تراکتور در انتظار تأیید رادشویچ و باز شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی این تیم است.

 باشگاه پرسپولیس همچنان چشم انتظار تأیید رادوشویچ
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه پرسپولیس روز گذشته (سه‌شنبه) پس از پرداخت نقدی حدود 10 میلیارد تومانی مالیات بوژیدار رادوشویچ، بلافاصله رسید پرداخت این پول به همراه مفاصا حساب مالیاتی را برای این بازیکن ارسال و در سامانه مربوط به فیفا نیز بارگذاری کرد تا به‌زودی پنجره نقل‌و‌انتقالات بین‌المللی سرخپوشان باز شود.

 پس از این اتفاق، شب گذشته باشگاه پرسپولیس با بوژیدار رادوشویچ و وکیل او تماس گرفته و درخواست کردند تا هر چه سریع‌تر تأییدیه مربوط به پرداخت مالیات را به اطلاع فیفا برسانند تا پنجره نقل‌و‌انتقالاتی سرخپوشان باز شود.

در همین راستا نیز قرار بود رادوشویچ صبح امروز تأیید پرداخت مالیات خود را اعلام کند که تا این لحظه این اتفاق رخ نداده و باشگاه پرسپولیس همچنان چشم انتظار دریافت تأیید از سوی این دروازه‌بان کروات است.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد بلافاصله پس از دریافت تأییدیه و باز شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی، قرارداد بازیکنان جدید خود را در سامانه سازمان لیگ ثبت و بتواند از آنها در دیدار امروز مقابل تراکتور تبریز استفاده کند.

تیم پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت 17:15 امروز به مصاف تراکتور تبریز خواهد رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۷۲۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان