//
کدخبر: ۴۴۷۲۳ //

حضور مسعود شجاعی و حاج صفی در ترکیب تیمشان در برابر مکابی

مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی شب گذشته در دیدار تیم‌شان برابر مکابی حضور داشتند.

حضور مسعود شجاعی و حاج صفی در ترکیب تیمشان در برابر مکابی
به گزارش فرتاک نیوز،

شب گذشته تیم فوتبال پانیونیوس یونان که از حضور دو ملی پوش ایرانی یعنی احسان حاج صفی و مسعود شجاعی بهره می برد در دیدار پلی آف لیگ اروپا برابر نماینده رژیم اشغالگر شکست خورد. شجاعی و حاج صفی درحالی در ترکیب مقابل تیم حریف قرار گرفتند که پیش از این حرف و حدیث های زیادی درباره حضورشان وجود داشت.

 

 حضور ایرانی ها در برابر حریفانی از رژیم صهیونیستی همیشه با حساسیت ها و حواشی زیادی همراه بوده است.  پیش از این هم بازیکنانی مثل مهرداد میناوند و وحید هاشمیان در برابر این حریفان بازی کردند. چرا که قرارداد حرفه‌ای‌ شان حکم می کرد که در این دیدارها نیز تیمشان را همراهی کنند. باشگاه پانیونیوس یونان هم به عنوان یک باشگاه حرفه‌ای چنین شرایطی دارد.

 

مسئولان این باشگاه پیش از این  با این مسئله موافقت کردند که شجاعی و حاج‌صفی در کشور اسرائیل به مصاف حریف نروند. چرا که ممکن بود بعد از ورود این دو بازیکن به کشور اسرائیل،ط طبق قوانین کشور ایران، بازگشت‌شان با مشکل مواجه شود. اما در یونان این دو بازیکن باید بازی می‌کردند.

 

مسعود و احسان هم که حساسیت‌های موجود را درک کرده بودند، دیشب با پرچم ایران که روی مچ خود بسته بودند در زمین حاضر شدند. حتی طبق نوشته سایت خبری باشگاه پانیونیوس، بغض شجاعی پس از باخت شکسته و بازیکنان و سرمربی تیم او را دلداری دادند.

منبع: خبر آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۷۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان