//
کدخبر: ۴۴۷۲۰۰ //

یک لشگر پرسپولیس علیه اوسمار/ پرسپولیس_تراکتور حساس و نفس گیر

پرسپولیس و تراکتور تبریز در حساس ترین بازی هفته هفدهم به مصاف هم می روند.

یک لشگر پرسپولیس علیه اوسمار/ پرسپولیس_تراکتور حساس و نفس گیر
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم پرسپولیس عصر فردا در حالی میزبان تراکتور خواهد بود که هر نتیجه‌ای جز کسب سه امتیاز می‌تواند پایانی بر رویاهای موفقیت سرخپوشان تلقی شود.

اطلاعات دیدار:

در چهارچوب هفته هفدهم لیگ برتر عصر فردا چهارشنبه دوم اسفندماه تیم‌های پرسپولیس و تراکتور از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

قضاوت این دیدار را آقایان وحید کاظمی،فرهاد مروجی، حسن انتظاری و علی صفایی عهده دار خواهند بود.

تیم‌ها:

پرسپولیس پس از شکست تلخ هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک پای به این دیدار می‌گذارد که برای بیشتر نشدن فاصله با صدر جدول محکوم به شکست رقیب سرسخت تبریزی‌اش است.

ابهام در باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس مهمترین دغدغه کادر فنی این تیم بوده و در صورت صدور مجوز استفاده از بازیکنان جدید قطعا چهره تیم اوسمار به شدت تهاجمی خواهد شد.

با توجه به فشاری که بر کادر فنی جدید پرسپولیس وارد شده، عدم حضور تماشاگران در دیدار فردا می‌تواند استرس بازیکنان برای گل زدن را کاهش دهد.

اما در آن سو تراکتور اولین بازی نیم فصل خود را در حالی برگزار خواهد کرد که لشگری از پرسپولیسی‌های سابق را در اختیار دارد که از انگیزه‌های بالایی برخوردار هستند.

شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، مهدی عبدی و سیامک نعمتی بازیکنانی هستند که سابقه پوشیدن لباس پرسپولیس را دارند.

پاکو خمز در فاصله دو امتیازی پرسپولیس با یک بازی کمتر قرار دارد و تساوی هم می‌تواند نتیجه‌ی مناسبی برای او و تیمش تلقی شود و قطعا فردا بازی محتاط تری نسبت به میزبان را ارائه خواهد کرد.

تقابل‌ها:

۵ تقابل اخیر دوتیم با نتیجه مساوی همراه نبوده و ۴برد برای پرسپولیس و یک برد برای تراکتور را به همراه داشته است.

در بازی رفت هم این تهرانی‌ها بودند که با تک گل سعید صادقی موفق به شکست تراکتور شدند.

نکات ویژه:

*در صورت باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس حضور زوج عیسی‌آل‌کثیر و شهاب زاهدی می‌تواند جذاب‌ترین اتفاق دیدار فردا باشد.

*شاید حضور تماشاگران در بازی فردا و تقابلشان با شجاع خلیل‌زاده می‌توانست روزی پر حاشیه‌ را در آزادی به همراه داشته باشد، اما بازهم قرار گیری شجاع در آزادی مقابل تیم اسبقش می‌تواند جالب باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۷۲۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان