//
کدخبر: ۴۴۷۱۴۵ //
سرمربیان ایرانی بهتر از خارجی‌ها عمل کرده‌اند؛

براتی: من در جریان شرط برای سرمربی تیم ملی نیستم/ دلیلی برای برکناری قلعه‌نویی وجود نداشت

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ‌می‌گوید دلیلی برای ایجاد تغییر در کادرفنی تیم ملی وجود ندارد و فدراسیون از امیر قلعه‌نویی حمایت می‌کند.

براتی: من در جریان شرط برای سرمربی تیم ملی نیستم/  دلیلی برای برکناری قلعه‌نویی وجود نداشت
به گزارش فرتاک نیوز،

احمدرضا براتی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که امروز در نمایشگاه مطبوعات و رسانه حاضر شده بود، در‌ گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: وظیفه ما بود که امروز در نمایشگاه مطبوعات و رسانه حاضر شویم. هدف من این بود که به همه دوستان خودم در حوزه رسانه خسته نباشید بگویم و بابت همه زحماتی که در طول سال برای پوشش اخبار فدراسیون فوتبال می‌کشند، تشکر کنم. امیدوارم که همواره موفق باشید و در حوزه کاری خودتان بدرخشید.

او درباره نتایج تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: تا الان نتایج فوق‌العاده‌ بوده است. علی‌رغم اینکه بچه‌های ساحلی ما نسبت به سایر بخش‌ها کم توقع‌تر هستند اما خدا را شکر همیشه افتخارآفرینی کردند و امیدوارم این بار هم این اتفاق رخ بدهد و ایران همچنان در قله فوتبال ساحلی آسیا و جهان باقی بماند و بدرخشد.

براتی در خصوص نتایج تیم ملی در جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: من یک‌بار دیگر بابت عدم حضور در فینال جام ملت‌های آسیا از همه مردم ایران عذرخواهی می‌کنم. دوست داشتیم که در فینال باشیم و شرایط خوبی هم بود که بتوانیم در فینال باشیم و جام را برای مردم ایران و به خصوص فوتبال دوستان هدیه بیاوریم که متاسفانه به هر دلیل این اتفاق نیفتاد. امیدوارم که مردم عذرخواهی ما را بپذیرند.

او سپس با تاکید بر حمایت فدراسیون فوتبال از امیر قلعه‌نویی گفت: همانطور که اطلاع دارید، فدراسیون حمایت خودش را از جناب آقای قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرده و ایشان همچنان در راس کادرفنی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران حضور خواهد داشت. من شخصا اعتقاد دارم نتایجی که مربیان ایرانی در جام ملت‌ها در سنوات اخیر گرفته‌اند، چیزی کمتر از مربیان خارجی نبوده و در یک دوره‌هایی بیشتر هم بوده است. ما با سرمربی ایرانی توانستیم به سومی جام ملت‌ها هم برسیم؛ چیزی که در ادوار اخیر با مربیان خارجی اتفاق نیفتاده است. بنابراین هیچ دلیلی ندارد که ما بخواهیم تغییری در کادرفنی تیم ملی فوتبال داشته باشیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون درباره انتظاراتی که فدراسیون از سرمربی تیم ملی دارد، گفت: آنچه که هیئت رئیسه روی آن متمرکز است و از آقای قلعه‌نویی انتظار دارد، تغییر نسل و جوانگرایی است که این موضوع را هم به صورت رسمی و هم به صورت خصوصی به آقای قلعه‌نویی اعلام کردیم.‌ من مطمئنم استراتژی ایشان هم همین خواهد بود و حتما این اتفاق رخ می‌دهد.

براتی همچنین در مورد درخواست‌های قلعه‌نویی از فدراسیون توضیح داد: من هنوز در جریان نیستم اما طبیعتا وقتی ایشان برنامه‌های خودشان را ارائه بدهند و درخواست خودشان را مطرح کنند، حتما در هیئت رئیسه مطرح می‌شود و فدراسیون فوتبال با نهایت توان تلاش می‌کند که انتظارات ایشان را برآورده کند.

او در پاسخ به اینکه آیا شرطی برای قلعه‌نویی در خصوص حضور در جمع چهار تیم برتر جام ملت‌ها تعیین شده بود، گفت: من در جریان نیستم.

براتی در پایان در واکنش به اینکه آیا برنامه‌ای برای تعیین سرمربی تیم‌های پایه دارند، پاسخ داد: فعلا خیر.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۷۱۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان