//
کدخبر: ۴۴۶۸۵۳ //

الجزایر به دلیل ابتلای کیروش به آلزایمر قید استخدامش را زد + جزئیات

شایعاتی در رسانه‌های الجزایری منتشر شده که فدارسیون فوتبال الجزایر به خاطر بیماری آلزایمر قید استخدام کارلوس کی‌روش را زده است.

الجزایر به دلیل ابتلای کیروش به آلزایمر قید استخدامش را زد + جزئیات
به گزارش فرتاک نیوز،

فدراسیون فوتبال الجزایر پس از اینکه تیم ملی فوتبال این کشور در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در پی شکست مقابل موریتانی بدون کسب هیچ بردی در مرحله گروهی از دور رقابت‌ها حذف شد، با توافق دوجانبه با جمال بلماضی سرمربی ۴۷ ساله خود قطع همکاری کرد. رسانه‌های الجزایری در روزهای اخیر خبر داده‌ بودند که یک مربی بومی جانشین بلماضی خواهد شد اما نام کارلوس کی‌روش سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران نیز برای جانشینی او مطرح شده بود.

رسانه‌های محلی الجزایر مدعی شده‌اند که فدراسیون فوتبال الجزایر به دلیل خلق و خوی تند و مشکلات حافظه‌ای کی‌روش که اوایل ماه دسامبر ۲۰۲۳ پس از ۱۰ ماه حضورش روی نیمکت تیم ملی فوتبال قطر از سمت سرمربیگری این تیم برکنار شد، قید استخدام او را زده‌اند و مذاکرات طرفین به نتیجه نرسیده است.

روزنامه ورزشی «کامپتیشن» الجزایر اما مدعی شده؛ فدراسیون فوتبال الجزایر پس از شنیدن چیزی که توسط برخی منابع به عنوان آغاز بیماری آلزایمر کی‌روش عنوان شده، برای ادامه مذاکرات با این مربی پرتغالی که در ماه مارس ۷۱ ساله می‌شود، دچار تردید شده‌اند.

یاسین مِنور خبرنگار الجزایری اما می‌گوید موضوع دقیقاً برعکس است و شایعه آلزایمر توسط خود فدراسیون فوتبال الجزایر پخش شده تا به هدف خود که همان عدم علاقه‌ آنها به استخدام کی‌روش بوده است، برسند.

حالا از ولادیمیر پتکوویچ و خوسه پسیرو به عنوان گزینه‌های خارجی اصلی برای جانشینی بلماضی یاد شده است، این در حالی است که بحث انتخاب مربی بومی نیز مدنظر مدیران فدراسیون فوتال الجزایر است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۶۸۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان