//
کدخبر: ۴۴۶۵۳۳ //
ناراحت و عصبانی بودم، متاسفم

واکنش کنعانی به درگیری عجیب و جنجالی

حسین کنعانی‌زادگان، مدافع پرسپولیس در مورد درگیری عجیبش پس از شکست سرخ‌ها در اراک توضیح داد.

واکنش کنعانی به درگیری عجیب و جنجالی
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمدحسین کنعانی زادگان روزهای سختی را سپری می‌کند و درحالی که هنوز از شوک و ناراحتی حذف تیم ملی از نیمه نهایی جام ملت‌ها کاملا دور نشده بود، دو روز مانده به بازی با آلومینیوم به تمرینات پرسپولیس اضافه شد و در ترکیب اصلی قرار گرفت.

حسین کنعانی بعد از شکست پرسپولیس در حالی که به شدت ناراحت و مستاصل بود، وقتی هنگام ورود به اتوبوس تیم با شعارهای هواداران علیه خود مواجه شد واکنش تندی نشان داد و با یکی از هواداران درگیر شد که ویدیوی آن از شب گذشته وایرال شده است.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس حالا در استوری اینستاگرامش علاوه‌بر توضیح اتفاقات دیروز، از هواداران پرسپولیس و مردم اراک نیز به‌خاطر رفتارش عذرخواهی کرد. او می‌گوید جو امنیتی ورزشگاه امام خمینی اراک نامناسب بوده و هواداران از رختکن تا کنار اتوبوس تیم حضور داشتنه‌اند.

حسین کنعانی

کنعانی در استوری خود نوشت: "دیروز روز سختی برای من بود. ناراحتی شکست برابر تیم خوب آلومینیوم اراک کل تیم و هواداران را ناراحت کرده بود. متاسفانه بازی هم در شرایط امنیتی مناسبی برگزار نمی‌شد و هواداران از رختکن تا کنار اتوبوس حضور داشتند و هر لحظه هر اتفاقی ممکن بود برای هر بازیکنی بیفتد."

او در مورد اینکه کنترل خود را از دست داد توضیح داد: "ناراحتی باخت و شنیدن الفاظی زشت از طرفی معدود از افراد که قطعاً حسابشان از مردان مهمان‌نواز و شریف اراک جداست باعث شد کنترل خود را از دست بدهم و بابت این اتفاق واقعا پشیمانم. ابتدا از هواداران پرسپولیس به‌خاطر شکست و سپس از مردم عزیز و مهربان اراک به‌خاطر رفتارم عذرخواهی کنم."

کنعانی پس از وایرال شدن این ویدیوی جنجالی از درگیری‌اش فشار زیادی را تحمل می‌کند و این درحالی است که در بازی‌های پایانی نیم فصل اول هم به علت حواشی مربوط به حواله خودرو ملی‌پوشان تحت فشار بود و در پرسپولیس نیمکت‌نشین شد. حال باید دید آیا با این عذرخواهی اوضاع برایش تغییر خواهد کرد یا خیر.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۶۵۳۳ //
ارسال نظر
 
  • آریا عالیشاه

    فحاشی کردن رو هممون بلدیم ولی میدونیم کج ا ازش استفاده کنیم...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان