//
کدخبر: ۴۴۶۴۲ //
طارمی بدون تاثیر در صدرنشینی؛

پیام مهم گادوین؛ نیمکت در انتظار آقای گل پرسپولیس!

مهاجمان پرسپولیس روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارند و این اتفاق خوشایندی برای برانکو خواهد بود.

 پیام مهم گادوین؛ نیمکت در انتظار آقای گل پرسپولیس!
به گزارش فرتاک نیوز،

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس روز گذشته نشان داد امسال حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. او علاوه بر گل زیبا و غافلگیر کننده‌ای که به ثمررساند بارها تیم تراکتورسازی را آزار داد تا خیال برانکو برای مسابقات بعدی راحت باشد.

 

منشا اگرچه در اواسط نیمه دوم جای خودش را به کامیابی نیا داد اما نقش پررنگی در خسته کردن مدافعات حریف داشت و با وجود او زهر خط حمله پرسپولیس چندبرابر شده و حالا هواداران دیگر نگران گل نزدن طارمی نخواهند بود.

 

مرواریدسیاه که به خاطر محرومیت انضباطی علی‌علیپور شانس فیکس شدن را پیدا کرده بود و به خوبی هم از این شانس استفاده کرد تا خودش را در یک بازی سخت به سرمربی تیم نشان دهد. با این وجود به نظر می‌رسد علیپور به نیمکت نزدیک شده باشد اما در واقع آمادگی منشا زنگ خطری برای طارمی خواهد بود!

 

پرسپولیس تا کنون در 3بازی رسمی فصل جدید 7گل زده است و طارمی در این تعداد گل هیچ سهمی ندارد در حالیکه از بین مهاجمان پرسپولیس منشا و علیپور برای تیمشان گلزنی کرده‌اند و اگر وینگرها را هم حساب کنیم، امیری و احمدزاده هم از آقای گل جلوتر هستند!

 

با وجود آمادگی فوق‌العاده منشا و تاثیرگذاری پررنگ علیپور به نظر می‌رسد این روند در نهایت نیمکت تیم را به مهدی طارمی نشان دهد و از آنجا که او سوای مستطیل سبز، بیرون از زمین خاطرات خوب و خوشی برای هواداران و همچنین سرمربی کروات به جا نگذاشته است مطمئنا کسی از جای خالی او در تیم ناراحت نخواهد شد!

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۶۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان