//
کدخبر: ۴۴۵۷۵ //

صحبت های جالب سرمربی تیمی که از برد تیم اش خوشحال نیست

سرمربی سایپا گفت: در تعطیلات لیگ کارهای تاکتیکی بیشتری انجام خواهیم داد تا بتوانیم با شرایط بهتر به مصاف حریفانمان برویم.


صحبت های جالب سرمربی تیمی که از برد تیم اش خوشحال نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

علی دایی، سرمربی سایپا،  پس از پیروزی 3 بر 2 شامگاه پنجشنبه تیمش برابر نفت آبادان گفت: بازی خوبی انجام دادیم. تماشاگرپسند و پرموقعیت. در نیمه اول هم می توانستیم به گل های بیشتری دست پیدا کنیم اما متاسفانه موقعیت هایمان را با بدشانسی از دست دادیم.

وی تاکید کرد: در نیمه دوم عالی بودیم و توانستیم به دو گل دیگر دست پیدا کرده و پیروز میدان شویم.

دایی در خصوص اتفاقات داوری و اعتراضات سرمربی نفت آبادان گفت: نمی خواهم در خصوص داوری صحبت کنم زیرا معتقدم باید تمرکزم بیشتر بر روی تیمم باشد اما متاسفانه داور به نفع نفت آبادان سوت زد و هر کس که فوتبال را می فهمد می داند که داوری چندان هم به سود ما نبوده است.

سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: من برای کمالوند احترام خاصی قائل هستم اما امروز بازیکنان من فوق العاده بودند و توانستند در دقیقه ۹۳ فعل خواستن را صرف کرده و به گل پیروزی دست پیدا کنند.

دایی در پاسخ به این پرسش که نسبت به بازی قبل روند بهتری داشتید گفت: بازیکنان من جوان هستند و نیاز به زمان دارند تا بتوانند آمادگی بیشتری پیدا کرده و مطمئن باشید در هفته های آتی بهتر خواهند شد.

وی در پایان تصریح کرد: در تعطیلات لیگ کارهای تاکتیکی بیشتری انجام خواهیم داد تا بتوانیم با شرایط بهتر به مصاف حریفانمان برویم.

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۵۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان