//
کدخبر: ۴۴۵۴۹۲ //

اختلاف بر سر دستمزد، مانع تمدید قرارداد کاپیتان با اینتر

مذاکرات برای تمدید قرارداد لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی، با اینتر به دلیل اختلاف بر سر مبلغ دستمزد به مشکل خورده است.

اختلاف بر سر دستمزد، مانع تمدید قرارداد کاپیتان با اینتر
به گزارش فرتاک نیوز،

درخشش مارتینز در ترکیب اینتر و عملکرد بسیار خوبش در خط حمله این تیم باعث شده است که مدیران این باشگاه به‌صورت جدی به دنبال امضای قرارداد جدیدی با او باشند.

مذاکرات با مدیر برنامه و نمایندگان او از مدتی قبل آغاز شده و همچنان ادامه دارد اما هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده و همین موضوع نگرانی هواداران اینتر را هم به همراه داشته است، خصوصا که مارتینز هم به این موضوع اشاره کرده بود. 

این ستاره آرژانتینی چند روز قبل تاکید داشت که به توافق رسیدن برای امضای قرارداد جدید کار آسانی نیست و حالا روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت از دلیل اصلی این عدم توافق پرده برداشته است. 

این روزنامه ایتالیایی مدعی شده است که پیشنهاد ارائه شده از سوی اینتر به این بازیکن پرداخت هشت میلیون یورو برای هر فصل به علاوه پاداش است اما نمایندگان لائوتارو تاکید دارند که او باید حداقل 10 میلیون یورو دریافت کند. 

با این حال، دو طرف به دلیل علاقه زیادی که بین آنها وجود دارد همچنان مذاکرات را ادامه خواهند داد و امیدوار هستند که بتوانند خیلی زود به نقطه مشترک و توافق برسند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۵۴۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان