//
کدخبر: ۴۴۵۲۷۰ //

عزت‌اللهی: قسمت نبود قهرمان شویم/ توپ‌های ۷۰ درصدی قطر به گل رفت

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد دارد تیم ملی قطر با بهره‌گیری از فرصت‌های گل ۷۰ درصدی به پیروزی رسیده است.

عزت‌اللهی: قسمت نبود قهرمان شویم/ توپ‌های ۷۰ درصدی قطر به گل رفت
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید عزت‌اللهی پس از شکست ایران مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2023، اظهار داشت: اول از همه شرمنده مردم، هواداران و خانوادهای‌مان شدیم که در چند ماه گذشته کنار ما بودند. ما همه تلاش و وجودمان را گذاشتیم. امروز  روی بد فوتبال به ما رو کرد و توپ‌های‌مان به گل نرفت. از آن طرف توپ‌های آنها که شاید شانس 70 درصدی داشت به گل تبدیل می‌شد. صحبت خاصی ندارم و فقط امیدوارم از این لحظه بتوانیم درس بگیریم.

وی در ادامه افزود: امروز دیدید که قطر همه کشورش را بسیج کرده بود برای اینکه بخواهد جلوی ما بازی کند. چه از لحاظ میزبانی، چه از لحاظ نحوه فروش بلیت‌ها و تماشاگران. فقط شرمنده. دست تک تک تماشاگرانی که به ورزشگاه آمدند و همه مردمی که از پای تلویزیون‌های‌شان برای ما دعا می‌کردند را می‌بوسم و امیدوارم برای‌شان در آینده جبران کنیم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به طرح این موضوع که «نسل فعلی تیم ملی با توجه به شرایط رقبا و مسابقات شانس زیادی برای قهرمانی داشت.»، گفت: به هر حال فکر می‌کنم تا همین جا هم چیزی از ارزش‌های بچه‌ها و کادر فنی ما کم نمی‌شود. به این خاطر که همه آن کسانی که اهل فوتبال هستند به چشم دیدند که ما چطور با همه وجود جنگیدیم و لحظات سختی داشتیم، ولی تا آخرین لحظه جنگیدیم. به هر حال بعضی چیزها هم در دست ما نیست که رقم می‌خورد. اتفاقی که افتاد تمام توان‌مان را برای این بازی گذاشتیم دیگر بقیه‌اش دست خدا بود و فکر کنم قسمت نبود.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۵۲۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان