//
کدخبر: ۴۴۵۲۱ //

شرط یونتوس برای انتقال دیبالا به بارسلونا

با رفتن نیمار از بارسلونا این باشگاه در صدد جذب یک جانشین شایسته برای این بازیکن برزیلی همچون مهاجم آرژانتینی یوونتوس است.

شرط یونتوس برای انتقال دیبالا به بارسلونا
به گزارش فرتاک نیوز،

با قطعی شدن جدایی نیمار از بارسلونا برای پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن، گزینه‌هایی به عنوان جانشینان احتمالی این بازیکن 25 ساله در ترکیب آبی‌و‌اناری‌ها مطرح شده‌اند که یکی از آنها پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی یوونتوس است. با این حال به نظر نمی‌رسد باشگاه بارسلونا برای جذب بازیکنی که به تازگی قراردادش را تا سال 2022 به بانوی پیر تمدید کرده است، شانس زیادی داشته باشد.

 

صبح امروز برخی رسانه‌های اسپانیایی در گزارش‌هایی ادعا کردند که حداقل پیشنهاد بارسلونا برای خرید دیبالا از یوونتوس 130 تا 140 میلیون یورو است که دو سوم رقم فروش نیمار به پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود.

 

در همین حال نشریه کوریره دلواسپورت نوشته که بیانکونری تحت هیچ عنوان به فروش دیبالا رضایت نخواهد داد مگر آنکه خود او خواهان رفتن به نوکمپ باشد که در آن صورت هم قهرمان ایتالیا او را با قیمتی پایین نخواهد فروخت.

 

تنها شرط یووه برای فروش دیبالا درخواست این بازیکن است که البته تا به الان هیچ نشانه‌ای از تمایل وی برای رفتن به کاتالونیا وجود نداشته است.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۵۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان