//
کدخبر: ۴۴۴۷۰۹ //

معارفه نویدکیا در تمرین امروز مس رفسنجان

پس از کنار گذاشتن ساکت الهامی و توافق نکردن باشگاه مس و سعید دقیقی، حالا محرم نویدکیا هدایت این تیم لیگ حاضر در رقابت‌های برتر فوتبال کشور را پذیرفت و در تمرین امروز، شنبه رفسنجانی‌ها معارفه شد.

معارفه نویدکیا در تمرین امروز مس رفسنجان
به گزارش فرتاک نیوز،

تمرین عصر امروز تیم فوتبال لیگ برتری مس رفسنجان زیر نظر کادر فنی جدید و محرم نویدکیا بازیکن ملی پوش سال‌های گذشته و سرمربی سابق سپاهان اصفهان با شور و انگیزه خاصی دنبال شد.

باشگاه مس رفسنجان نیز امشب در خبری به رسانه‌ها اعلام کرد که این تمرین در واقع مراسم معارفه محرم نویدکیا سرمربی جدید تیم فوتبال مس رفسنجان بود که با حضور مدیرعامل این باشگاه برگزار شد.

170909817

حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان در جمع بازیکنان و اعضای تیم محرم نویدکیا را یکی از مربیان حرفه ای و خوش اخلاق فوتبال ایران دانست و گفت: امیدوارم با حضور این سرمربی در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر کشور، روزها و اتفاقات خوبی را با تکیه بر دانش کادر فنی و همت و تلاش بازیکنان تجربه کنیم و بتوانیم به نتایج خوبی دست یابیم.

محرم نویدکیا نیز در ادامه این آیین دقایقی با بازیکنان و اعضای تیم فوتبال مس رفسنجان صحبت کرد و سپس نخستین تمرین نارنجی پوشان را هدایت کرد.

احمدی نخستین دستیار نویدکیا در مس

رحمان احمدی سنگربان سابق تیم ملی نخستین دستیار نویدکیا در مس رفسنجان خواهد بود که در نخستین تمرین به عنوان مربی دروازبان ها کار خود را آغاز کرد.

تیم فوتبال مس رفسنجان با هدایت ساکت الهامی در نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر کشور با کسب فقط ۱۵ امتیاز از ۱۵ بازی خود در رتبه دهم جدول رده بندی قرار گرفت و همین امر انتقادات را از این سرمربی افزایش داده بود و در نهایت منجر به کناره گیری این سرمربی شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۴۷۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان