//
کدخبر: ۴۴۴۶۲۵ //

برای یک ملت بجنگید/ ایران_ ژاپن مهم‌تر از یک قهرمانی

تیم ملی ایران تا ساعاتی دیگر به مصاف ژاپن می رود.

برای یک ملت بجنگید/ ایران_ ژاپن مهم‌تر از یک قهرمانی
به گزارش فرتاک نیوز،

تا ساعاتی دیگر تیم ملی فوتبال ایران در جدالی حساس در چهارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم ژاپن خواهد رفت تا دو مدعی غرب و شرق بر سر رسیدن به جمع چهار تیم برتر آسیا، یک ۹۰ دقیقه و شاید ۱۲۰ دقیقه‌ی پر از هیجان را پشت سر بگذارند.

بدون شک خاطره تلخ حذف تیم ملی ایران در رقابت‌های ۲۰۱۹ بدست همین ژاپن می‌تواند انگیزه‌های زیادی را برای بازیکنان ملی‌پوش ایران ایجاد کند تا بتوانند انتقام آن حذف تلخ را از سامورایی‌ها بگیرند.

اگر نگاهی منصفانه داشته باشیم در سال‌های اخیر محبوبیت تیم ملی فوتبال به دلایل متعددی در عموم جامعه نسبت به یک دهه گذشته کم رنگ شده و از طرفی مشکلات فروان اقتصادی و اجتماعی جامعه را از پرداختن به ورزش و فوتبال دور کرده است، اما همچنان فوتبال پر مخاطب‌ترین و البته تاثیر‌گذار‌ترین ورزش در روند اجتماعی کشور بوده و قطعا اتفاقات فوتبالی می‌تواند در زندگی مردم مثمرثمر واقع شود.

با توجه به آنچه گفته شد امروز عملکرد ملی پوشان می‌تواند موجی از شادی و خوشحالی را برای ملت ایران به همراه داشته باشد و به نوعی آشتی دوباره بین مردم و تیم ملی شکل بگیرد.

مردم فوتبال فهم ایران هیچگاه از ملی پوشانشان توقع برد حتمی ندارند اما عملکردی در شان، شخصیت و اعتبار نام بزرگ ایران که انشالله با صعود همراه باشد، می‌تواند نقطه عطفی برای این نسل فوتبال کشورمان لقب بگیرد و امیدواریم ملی‌پوشان قدر این فرصت طلایی و مهم را بدانند و برای یک ملت بجنگند.

پوریامنصوری

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۴۶۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان