//
کدخبر: ۴۴۴۳۶۷ //
رومل کیوتو را کنار گذاشتند

فوری: جدایی ناگهانی مهاجم جدید تراکتور!

باشگاه تراکتور از قطع همکاری زودهنگام با مهاجم جدید و هندوراسی خود خبر داد.

فوری: جدایی ناگهانی مهاجم جدید تراکتور!
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه تراکتور 19 روز پیش از جذب یک مهاجم خارجی خبر داد. رومل سمیر کیوتو روبینسون مهاجم 32 ساله اهل هندوراس که 67 بار نیز برای کشورش به میدان رفته بود و سابقه بازی در تیم‌های مونترال و هیوستون دینامو در لیگ آمریکا، دپورتیوو المپیا و سی دی ویدا در لیگ برتر هندوراس و ویسوا کراکوف در لهستان را در کارنامه اش داشت، به این تیم پیوست.

اما از آنجایی که رومل کیوتو از لحاظ بدنی در شرایط ایده‌آلی قرار نداشت، در قراردادی که با این بازیکن امضا شده بود، رسیدن به فرم مطلب در اردوی ترکیه، شرط نهایی شدن توافق‌نامه میان طرفین بود. این بازیکن از 26 دی ماه در اردوی آنتالیا حضور پیدا کرد و پا به پای دیگر بازیکنان این تیم مشغول انجام تمرین شد.

رومل کیوتو همچنین در بازی‌های دوستانه برابر وایله دانمارک، زسکا صوفیه و نوبهار ازبکستان به میدان رفت، ولی نتوانست نظر مثبت پاکو خمس را به دست بیاورد و باشگاه تراکتور صبح امروز با انتشار اطلاعیه‌ای، از قطع همکاری با این بازیکن و جذب مهاجم جدید در هفته آینده خبر داد.

تراکتور

بولت سپاهاندر متن اطلاعیه تراکتور آمده است:

باتوجه به ارزیابی صورت گرفته از تمرینات و بازی‌های تدارکاتی اردوی آنتالیا و به جهت نبود زمان کافی برای دستیابی «رومل کیوتو» به شرایط ایده‌آل و با در نظر گرفتن حساسیت و فشردگی مسابقات در نیم فصل دوم، باشگاه تراکتور در پایان اردوی ترکیه با  این بازیکن به‌صورت توافقی قطع همکاری کرد.

در همین راستا یک مهاجم خارجی که در شرایط مسابقه قرار داشته طی هفته آتی با حضور در تبریز به تمرینات تیم اضافه می‌شود.  

شایان ذکر است بندهای مشروطی که در قرارداد فی مابین درج شده، این قطع همکاری را پیش‌بینی کرده بود.

باشگاه تراکتور برای این مهاجم هندوراسی در ادامه دوران حرفه‌ای، آرزوی موفقیت می‌کند. امید است زمینه همکاری طرفین در آینده فراهم شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۴۳۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان