//
کدخبر: ۴۴۳۹۳۲ //

رونالدو بازی مقابل مسی را از دست داد؟

کریستیانو رونالدو که به دلیل مصدومیت اردوی النصر در چین را از دست داده بود احتمال دارد بازی مقابل اینترمیامی و لیونل مسی را هم از دست بدهد.

رونالدو بازی مقابل مسی را از دست داد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

در سال‌های اخیر تقابل لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به عنوان دو رقیب همواره مورد توجه هواداران فوتبال قرار می‌گرفت و ال‌کلاسیکوها با حضور این دو بازیکن هیجان خاصی داشت.

حالا با جدایی این بازیکنان از بارسلونا و رئال مادرید این دو بازیکن در قالب تیم‌های جدید خود قرار است چند روز دیگر و در تورنمنت ریاض به مصاف هم بروند.

در حالی که هواداران فوتبال در سرتاسر جهان منتظر تماشای رویارویی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در ریاض و در دیدار النصر مقابل اینترمیامی هستند، کادر پزشکی النصر به مهاجم پرتغالی اجازه حضور در تمرینات گروهی را نداد. تصاویر منتشر شده از تمرین شوالیه‌های نجد هم نشان می‌دهد که رونالدو هنوز در تمرین گروهی حضور ندارد.

اگر رونالدو به این بازی نرسد هواداران فوتبال فرصت تماشای رویارویی دوباره او و مسی را از دست خواهند داد. رسانه‌ها از تقابل پیش روی این دو بازیکن به عنوان رقص آخر یاد کرده‌اند. لازم به ذکر است، چند روز پیش هم دیدارهای دوستانه النصر در چین به دلیل مشابه لغو شده بود!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۳۹۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان