//
کدخبر: ۴۴۳۵۹ //

پاشنه آشیل فصل پیش پرسپولیس مستحکم شد

تغییر پست ربیع‌خواه، از پاشنه آشیل فصل پیش پرسپولیس یک بازیکن مطمئن ساخته است.

 پاشنه آشیل فصل پیش پرسپولیس مستحکم شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 محسن ربیع‌خواه فصل پیش نمایش موفقی در پرسپولیس نداشت. او تمام ۱۵ بازی نیم فصل اول، فیکس بود و هیچوقت نمره‌ای بهتر از ۳ نگرفت. در بسیاری از مسابقات هم نمره او ۴ یا ۴ و نیم، یعنی بسیار ضعیف بود.

 

ربیع‌خواه در پست مدافع چپ پرسپولیس، نمایش موفقی نداشت و به همین دلیل پس از ورود صادق محرمی به ترکیب و رفتن حسین ماهینی به دفاع چپ، ۶ بازی کاملا از ترکیب پرسپولیس محو شد تا اینکه در پستی جدید، فرصت بازی پیدا کرد.

 

بعد از نمایش ناموفق ماهینی در پست هافبک دفاعی و شکست پرسپولیس در دربی تهران، بازی با سپاهان ربیع‌خواه جای او را گرفت و نمایش قابل قبولی هم داشت. ربیع‌خواه در لیگ و لیگ قهرمانان، برای پرسپولیس در پست هافبک دفاعی و مدافع میانی بازی کرد و تا آخر فصل توانست دو بار نمره ۲،۵ بگیرد. در لیگ قهرمانان آسیا هم مقابل الهلال، یکی از موفق‌ترین بازیکنان تیمش بود و جای خالی جلال حسینی را پر کرد.

 

حالا با شروع فصل جدید، مصدومیت کامیابی‌نیا و محرومیت نوراللهی بخاطر سربازی، به ربیع‌خواه دوباره فرصت حضور در ترکیب اصلی را داد و او هم با نمایشی قابل قبول، نامش را بین بهترین‌های هفته اول لیگ برتر قرار داد. ربیع‌خواه در این بازی، نمره ۲،۵ گرفت که بعد از مسلمان و خلیل‌زاده، سومین بازیکن موفق پرسپولیس محسوب می‌شود.

 

فصل پیش در جدول نمرات بازیکنان، ربیع‌خواه بین ضعیف‌ترین‌های لیگ قرار داشت و در پست جدید، این فصل را در رده پانزدهم آغاز کرده است. بازیکنی که حالا به جای پاشنه آشیل، عصای دست برانکو در نبود بازیکنان اصلی است.

 

 

منبع: برنامه نود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۳۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان