//
کدخبر: ۴۴۳۲۲۶ //

تبعید بازیکن ۴۰۰ هزار دلاری پرسپولیس به تیم دوم

باهویی که اواخر نیم فصل اول شرایط نسبتا بهتری پیدا کرده بود حالا با حضور عیسی آل کثیر و شهاب زاهدی نفر سوم خط حمله تیمش به حساب می آید.

تبعید بازیکن ۴۰۰ هزار دلاری پرسپولیس به تیم دوم
به گزارش فرتاک نیوز،

نبیل باهویی مهاجم خارجی پرسپولیس در تفکرات اوسمار هم جایی در تیم اصلی ندارد. در بازی تدارکاتی امروز پرسپولیس مقابل پیکان نبیل باهویی در نیمه دوم به میدان رفت.

به همین خاطر او در تفکرات اوسمار ویرا هم جایی ندارد و امروز به عنوان مهاجم ذخیره همراه با بازیکنان جوان تیمش وارد میدان شد.

تصویر نبیل کنار هفت بازیکن جوان ناشناخته و جوان پرسپولیس در دیوار دفاعی این تیم نشان دهنده جایگاه بسیار سست این مهاجم در اسکواد سرخ‌هاست.

نبیل باهویی در شرایطی حالا به مهاجم سوم پرسپولیس تبدیل شده که با توجه به پر بودن لیست خارجی‌های تیم شاید در نیم فصل دوم جایی در پرسپولیس نداشته باشد.

گفته می شود رقم قررداد باهویی حدود ۴۰۰ هزار دلار برای یک فصل است که ظاهرا چیزی حدود ۳۰ درصد این مبلغ را گرفته اما چنانچه پرسپولیس بخواهد او را کنار بگذارد باید با این بازیکن درباره حق و حقوقش توافق کند.

چنانچه پرسپولیس قصد داشته باشد علی علیپور یا هر بازیکن دیگری را به لیست خارجی‌اش وارد کند باید باهویی را کنار بگذارد ضمن اینکه خروج او یک جای خالی دیگر در فهرست بزرگسال تیم هم باز خواهد کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۳۲۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان