//
کدخبر: ۴۴۳۱۱۱ //

مربی امارات: با تیم قدرتمندی رقابت کردیم

مربی تیم ملی فوتبال امارات، گفت: بازی سختی برابر تیم ملی ایران داشتیم و تلاش کردیم مقابل یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا، عملکرد خوبی ارائه کنیم.

مربی امارات: با تیم قدرتمندی رقابت کردیم
به گزارش فرتاک نیوز،

سرخیو کاستا در نشست خبری پس از شکست برابر تیم ملی فوتبال ایران، اظهار کرد: نتیجه بازی همزمان فلسطین را هم دنبال می‌کردیم. همانطور که انتظار داشتیم بازی سختی برای ما بود.

وی ادامه داد: لحظاتی در بازی بود که می‌توانست جور دیگر رقم بخورد. یک پنالتی از دست دادیم و بعد از آن گل دوم را دریافت کردیم. با این حال تلاش کردیم مقابل یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا، عملکرد خوبی ارائه کنیم.

مربی تیم امارات در خصوص نبود علی مبخوت مهاجم باتجربه تیمش، گفت: این یک تصمیم تاکتیکی بود. خودمان را برای این مسابقه آماده کرده و ۱۱ بازیکن برتر را انتخاب کردیم و معتقدم که تصمیم ما نیز درست بود.

کاستا در پاسخ به اینکه آیا نبود پائولو بنتو در کنار زمین روی بازیکنان تاثیر گذاشت؟ خاطرنشان کرد: خیر، به نظرم تاثیری نداشت. در تمرینات خودمان را آماده کرده بودیم و می‌دانستیم که چگونه باید بازی کنیم. مشخصاً پائولو که یک مربی بسیار خوب است در کنار زمین می‌تواند کمک کند ولی نبود او در کنار زمین دلیل نتیجه نگرفتن ما نبود.

وی در پاسخ سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه پس از مردود شدن گل علی قلی‌زاده چرا با یکی از مدافعان ایران جر و بحث کرد، گفت: برخی چیزها در فوتبال طبیعی است و مساله خاصی رخ نداد.

مربی تیم ملی امارات در خصوص شرایط تیمش در مرحله حذفی، گفت: این رقابت‌ها ثابت کرد مسیر ساده‌ای در مرحله حذفی وجود ندارد. همه تیم‌ها کاملاً رقابتی ظاهر شده و پیشرفت کرده‌اند و این برای آسیا خوب است.

وی ادامه داد: تیم‌هایی مثل کره‌جنوبی، ایران، ژاپن، قطرِ میزبان و استرالیا مدعیان اصلی قهرمانی در این رقابت هستند.

کاستا در پاسخ به اینکه سال پیش او در کنار بنتو با کره جنوبی به مرحله حذفی جام‌جهانی صعود کرد و چه تفاوتی میان این ۲ تیم وجود دارد، گفت: خیلی تفاوت وجود دارد. در آن بازی ما مقابل تیم کشورمان، پرتغال بازی داشتیم ولی در اینجا با تیم هم قاره‌ای بازی کردیم. با این حال ویژگی مشترک امارات و کره جنوبی این است که فوتبال خوب را معرفی و با عشق و شور بازی می‌کند و مفتخریم که مربی ۲ تیم بودیم.

پائولو بنتو سرمربی تیم ملی امارات به دلیل محرومیت در نشست خبری نتوانست حضور یابد و سرخیو کاستا در این نشست حاضر شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۳۱۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان