//
کدخبر: ۴۴۲۹۹۹ //

خداحافظی ایوب والی از دنیای فوتبال + عکس

مدافع باسابقه و کاپیتان تیم فولاد خوزستان از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد.

خداحافظی ایوب والی از دنیای فوتبال + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 ایوب والی، مدافع و کاپیتان فولاد خوزستان که ۱۵ سال پیراهن این تیم را به تن کرد، امروز با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از مستطیل سبز خداحافظی کرد.

والی نوشته است:

امروز که لحظه وداع با مستطیل سبز فرا رسیده، احساس می‌کنم تکه‌ای از قلبم جدا می‌شود اما دل به تقدیر می‌سپارم. افتخار می‌کنم که پانزده سال از بهترین سال‌های عمرم را به عنوان بازیکن در خدمت باشگاه بزرگ فولاد خوزستان بودم و تا جایی که توان داشتم برای نشاندن لبخند شادی به لب هواداران فولادی تلاش کردم.

سال‌ها به تن کردن لباس زیبای فولاد خوزستان و کسب سه جام قهرمانی الطاف بزرگی بودند که خدای متعال نصیبم کرد و همیشه خداوند را شاکرم که محبت من را در دل مردم خوزستان نشاند و با دعای خیر همین مردم به زندگی‌ام برکت بخشید.

امروز که به عنوان بازیکن خداحافظی می‌کنم، از خانواده عزیزم و همه مدیران، مربیان، سرپرستان، بازیکنان، کادرهای اجرایی، پزشکی و تدارکات، خبرنگاران، اصحاب رسانه و تمام دوستانی که در طول دوران فوتبالم به پیشرفت من کمک کردند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

و تشکری خاص از همه مردم خوزستان به ویژه هواداران با معرفت فولادی دارم؛ هوادارانی که بزرگترین دلگرمی من در تمام این سال‌ها بودند و تا ابد مدیون آن ها هستم.

با آرزوی بهترین‌ها برای باشگاه بزرگ فولاد خوزستان

 

1

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۲۹۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان