//
کدخبر: ۴۴۱۹۵۸ //
استقلال

اتفاق مهم نقل‌وانتقالاتی در باشگاه استقلال

تمرین استقلال در حالی آغاز شد که شاهد حضور هیچ بازیکن جدیدی در اردوی تیم آبی نبودیم.

اتفاق مهم نقل‌وانتقالاتی در باشگاه استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

به نظر می‌رسد تلاش‌های باشگاه استقلال برای خرید بازیکن جدید راه به جایی نبرده است و از سویی پنجره تیم هم بسته است و اگر باشگاه موفق به خرید بازیکن جدید شود تا زمان پرداخت بدهی نمی‌تواند قراردادها را ثبت کند.

البته پیش از شروع تمرینات استقلال این باشگاه سیلوا را خرید و با توجه به جدایی سعید مهری جا برای ورود این بازیکن به لیست تیم باز شد. البته سیلوا در شرایطی می‌تواند به لیست تیم استقلال اضافه شود که پنجره این تیم باز شود.

از آنجایی که باشگاه استقلال موفق به خرید بازیکن جدید نشده طبیعتا اعلام لیست فروش از سوی کادر فنی تیم استقلال منتفی شده است و به نظر می‌رسد به همین دلیل امروز همه بازیکنان در تمرینات خود را به کادر فنی معرفی کردند.

نکته ی جالب اینکه استقلال فصل گذشته در تعطیلات زمستانی بازیکن جدیدی با ترکیب تیم اضافه نکرد. به این دلیل که ریکاردو ساپینتو اعلام کرده بود، تیمش از نظر فنی نیاز به مهره جدید ندارد اما جواد نکونام تاکید کرده است تیمش در تعطیلات زمستاتی دست کم ۵ بازیکن می‌خواهد که فعلا یک بازیکن جدید به ترکیب تیم اضافه شده است. در ابتدای فصل هم برخی از بازیکنان مد نظر جواد نکونام به ترکیب تیم اضافه نشدند تا جایی که سرمربی تیم استقلال مجبور شد، دو سه بازیکن از لیست مازاد را به ترکیب تیم بر گرداند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۱۹۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان