//
کدخبر: ۴۴۱۴۴۲ //

انتقال قرضی سانچو به دورتموند

پیوستن هافبک انگلیسی تیم فوتبال منچستریونایتد به زردپوشان وستفالن قطعی شد.

انتقال قرضی سانچو به دورتموند
به گزارش فرتاک نیوز،

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد که باشگاه بوروسیا دورتموند با باشگاه منچستریونایتد برسر جذب قرضی جیدون سانچو به توافق رسیده است و این هافبک انگلیسی جهت شرکت در تست‌های پزشکی این باشکاه بوندس‌لیگایی می‌تواند امروز (چهارشنبه) راهی آلمان شود. در قرارداد طرفین بند خریدی وجود ندارد و دورتموند متعهد شده که بخشی از دستمزد سانچوی 23 ساله را بپردازد. این انتقال در ازای 4 میلیون یورو (مجموع رقم قرضی و دستمزد) عملی می‌شود.

این هافبک انگلیسی در پی شکست 3 بر یک منچستریونایتد مقابل آرسنال در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس به دلیل انتشار بیانیه‌ای علیه اریک تن‌هاخ که در مورد عدم آمادگی او در تمرینات شیاطین سرخ اظهارنظر کرده بود، از آن زمان تاکنون از ترکیب منچستریونایتد کنار گذاشته شده است. این بال انگلیسی در ادامه بیانیه خود را از حساب‌ کاربری‌اش در شبکه‌ اجتماعی حذف کرد اما هرگز حاضر نشده از سرمربی هلندی شیاطین سرخ عذرخواهی کند. این هافبک انگلیسی بین سال‌های 2017 تا 2021 در دورتموند عضویت داشت و پس از درخشش در این تیم آلمانی در انتقالی 73 میلیون پوندی به جمع شیاطین سرخ پیوست.

در سوی دیگر، آنتونی مارسیال که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه منچستریونایتد در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، با وجود اینکه این باشگاه در فکر فروش او در همین پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی است، تمایلی به ترک اولدترافورد در ماه ژانویه ندارد. شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» خبر داد؛ این مهاجم فرانسوی پیشنهادهای مارسی، فنرباغچه و باشگاه‌های عربستانی را رد کرده و قصد دارد تا پایان قراردادش در منچستریونایتد بماند و برای بازپس‌گیری جایگاهش در ترکیب تیم تحت‌هدایت اریک تن‌هاخ بجنگد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۱۴۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان