//
کدخبر: ۴۴۰۱۹۸ //

قلعه نویی مهر باطل شد روی سردار آزمون بزند

ادموند اختر پیشکسوت فوتبال کشورمان و باشگاه استقلال تاکید دارد امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی یک دایره دور نام سردار آزمون بکشد و مهر باطل شد را روی بزند.

قلعه نویی مهر باطل شد روی سردار آزمون بزند
به گزارش فرتاک نیوز،

ادموند اختر در خصوص لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی جهت حضور در رقابت های جام ملتهای آسیا و عدم دعوت احمدنورالهی و دعوت مجدد از مهدی قائدی تاکید کرد: در وهله نخست باید بگویم این سرمربی است که تعیین می کند کدام بازیکن دعوت شود یا کدام بازیکن دعوت نشود. در این بین هم باید توجه داشت بودن یا نبودن امثال بازیکنانی مانند نورالهی و قائدی نمی تواند تاثیری در کار تیم ملی داشته باشد چرا که تیم ملی با کار تیمی می تواند موفق شود. گرچه کارمان در جام ملتها خیلی سخت است.

وی افزود: ما سال ها است قهرمان جام ملتها نشدیم برای همین کار خیلی سخت است فشار زیادی روی کادرفنی و بازیکنان است. اما همه این مسایل دلیلی نمی شود بگویم تیم ملی به بودن یا نبودن بازیکنی وابسته است چراکه تیم ملی آنقدر توانمند است که بودن یا نبودن بازیکنی تاثیر گذار باشد. گرچه کتمان نمی کنم کار سخت است. در این شرایط مسوولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و رسانه ها این یک ماه را از تیم ملی حمایت کنند تا تیم با آرامش کار خود را پیش ببرد. ان شاءالله اگر خوش شانس هم باشیم اتفاقات خوبی می افتاد.

او در خصوص غیبت احتمالی سردار آزمون در رقابت های جام ملتها گفت: مطمئنا بازیکنانی هستند که جای سردار را پر کنند اصلا فکر کنیم سردار آزمون مصدوم است و نمی رسد همانطورکه بهترین بازیکن ژاپن و کره جنوبی هم مصدوم هستند. این مسایل هم جزیی از اتفاقات فوتبال است. سردار یک بازیکن تاثیر گذار برای تیم ملی است اما اینطور نیست که او باشد حتما ما قهرمان می شویم یا اگر نباشد حتما شکست می خوریم. ما باید روی کار تیمی معطوف باشیم. اما بازهم تاکید می کنم کار خیلی سخت است. شانس در موفقیت تیم ملی خیلی تاثیر گذار است.

قلعه نویی مهر باطل شد روی سردار آزمون بزند | غیبت چند نفر نمی تواند تاثیری در کار تیم ملی داشته باشد

اختر تصریح کرد: لژیونرهای کره جنوبی و ژاپن با ما اصلا قابل قیاس نیستند. ما فقط یک و نیم ستاره در اروپا داریم یک ستاره طارمی است و نیم ستاره سردار آزمون در رم بازی می کند در این وضعیت بازیکنان در ایران برای مربیگری تیم ملی گنده تر از امیر قلعه نویی نیست اما در تیم ملی نفرات خوبی داریم می توانیم مقام کسب کنیم. اما در جام ملتها نتیجه گرفتن فقط فنی نیست و شانس هم خیلی دخیل است ما در سال ۲۰۱۵ در حالی در پنالتی به عراق باختیم که کاملا حق ما برد بود یا در ۲۰۰۷ در پنالتی باختیم شاید اینبار در مصاف با کره جنوبی بازی به پنالتی برود و اینبار ما خوش شانس باشیم و برنده شویم.

او اضافه کرد: در چندین دوره ما سوم یا چهارم شدیم اما اینبار باید به فینال برویم و قهرمان شویم من معتقدم اگر بتوانیم به فینال صعود کنیم قهرمان خواهیم شد چراکه ایرانی ها کار بزرگ را خوب انجام می دهند. در کنارش اگر بازیکنانی آخرین تورنمنتی است که همراه تیم ملی شرکت می کنند با افتخار و قهرمانی باشد.

این کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص ضعف خط دفاعی تیم ملی گفت: خط دفاعی بهتر از این بازیکنان فعلی که به تیم ملی دعوت شدند نداریم خط دفاعی تیم ملی کره جنوبی در بایرن مونیخ بازی می کند دفاع ما در ترکتورسازی است. ما هم خط جلو تیم ملی مان وقی تر از خط دفاعی مان است اما کره جنوبی و ژاپن هم خط دفاعی شان ضعیف تر از خط حمله شان است.

او درباره اینکه در قرارداد سردار آزمون با تیم رم بندی قرارداده شده که نمی تواند تیم ملی را در رقابت های جام ملتهای آسیا همراهی کند تاکید کرد: امکان ندارد فوتبالیست ملی چنین بندی را در قراردادش گذاشته باشد اگر این اتفاق افتاده باشد جای امیر قلعه نویی بودم یک دایره قرمز دور نام می کشیدم ومهره باطل شد را وسط نامش می زد یعنی برای همیشه ابطال شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۰۱۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان