//
کدخبر: ۴۴۰۱۲۳ //

مس رفسنجان_ پرسپولیس؛ پایان خوش سهم کدامیک خواهد بود؟

پایان خوش سهم کدامیک خواهد بود؟

مس رفسنجان_ پرسپولیس؛ پایان خوش سهم کدامیک خواهد بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

آخرین جدال نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران عصر فردا بین تیم‌های مس رفسنجان و پرسپولیس برگزار خواهد شد و کسب سه امتیاز برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

اطلاعات دیدار:

مس رفسنجان و پرسپولیس فردا دوشنبه ۱۱ دی ماه از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه شهدای رفسنجان با قضاوت وحید کاظمی، حمید نادری، دانیال باشنده و ایمان کهیش رودروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

تیم‌ها:

مس رفسنجان در بدترین شرایط فصول اخیر خود قرار دارد و در پنج دیدار اخیرش شکست خورده و ۱۴ گل را دریافت کرده است.

نارنجی پوشان از چهارده بازی ۱۴ امتیاز کسب کرده اما روند هفته‌های پایانی نیم‌فصل ساکت الهامی را در شرایط بحران قرار داده است و کسب سه امتیاز پیش از تعطیلات می‌تواند تا حدودی آرامش را در رفسنجان حاکم کند.

اما در آن‌سو مدافع عنوان قهرمانی قرار دارد که پس از پشت سر گذاشتن چند هفته بد، دو برد پشت سرهم را بدست آورده و برای جا نماندن از غافله صدر نشینان با تمام قوا به میدان خواهد آمد.

پرسپولیس که مشکلات زیادی را در نیم‌فصل اول تجربه کرد، در صورت کسب سه امتیاز با روحیه بالا به تعطیلات می‌رود و می‌تواند با شرایط خوبی خود را آماده نیم‌فصل دوم کند.

یحیی‌گل‌محمدی به خوبی از اهمیت بالای سه امتیاز دیدار فردا آگاه است و می‌داند عدم موفقیت با زهم موجب ایجاد فاصله سرخپوشان با استقلال و سپاهان خواهد شد و از این رو با تمرکز کامل راهی رفسنجان شده است.

تقابل‌ها:

۴ برد برای پرسپولیس و یک تساوی حاصل پنج تقابل اخیر دو تیم بود و آخرین جدال مس و پرسپولیس در رفسنجان با حساب یک بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید.

نکات‌ مهم:

دیدار فردا احتمال دارد آخرین بازی محمدعمری برای سرخپوشان باشد و این بازیکن برای انجام خدمت سربازی از پرسپولیس جدا شود، هرچند که صحبت‌های گل‌محمدی در کنفرانس خبری پیش از بازی این اتفاق را در هاله‌ای از ابهام قرار داد.

وحید امیری، یاسین سلمانی، مرتضی پورعلی‌گنجی و میلاد سرلک مصدومان پرسپولیس در مقابل مس خواهند بود.

گئورگی گولسیانی آخرین گلزن پرسپولیس مقابل مس بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۰۱۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان