//
کدخبر: ۴۴۰۰۵۴ //

بمب منچستری تراکتور در آستانه خنثی شدن!

امیلیو آلوارز مربی دروازه‌بانان شناخته شده تراکتور احتمالا نیم فصل دوم در این تیم حضور نداشته باشد.

بمب منچستری تراکتور در آستانه خنثی شدن!
به گزارش فرتاک نیوز،

امیلیو آلوارز یکی از نفراتی است که ابتدای فصل به تراکتور پیوست و خبر حضور وی ارزش یک بمب نقل و انتقالاتی برای تی‌تی‌ها را داشت چرا که این مربی اسپانیایی با سابقه کار در منچستریونایتد و تمرین دادن داوید دخیا تصمیم به حضور در لیگ برتر ایران گرفته بود.

حضور این مربی باکلاس بالا در تراکتور توجهات بسیاری را هم جلب کرد و تعریف و تمجید بسیاری از نحوه کار و آموزش این سرمربی شنیده می‌شد و نمونه بارز آن بهتر شدن بازی با پای حسین پورحمیدی است؛ دروازه‌بانی که علی‌رغم همه شایستگی‌ها در این زمینه ضعف مشهودی داشت.

اما حالا شنیده‌های خبرنگار “فوتبالی” حاکی از این است که امیلیو در آستانه جدایی از تراکتور قرار دارد و پس از پایان بازی دیروز با صنعت نفت با بازیکنان این تیم خداحافظی کرده است.

ماجرا از این قرار است که پاکو خمز قصد دارد خورخه رامیرز مربی دروازه‌بانانی که ابتدای فصل انتخاب کرده بود را به تراکتور بازگرداند. رامیرز علی‌رغم حضور در اردوی ابتدای فصل ترکیه تی‌تی‌ها باتوجه به مصدومیتی که در پای خود داشت، جدا شد تا امیلیو آلوارز با قراردادی به مدت نیم فصل جایگزین وی شود.

باتوجه به تصمیم پاکو خمز و قرارداد مالی بالای آلوارز نسبت به سایر دستیاران و باتوجه به خداحافظی این مربی پس از بازی، به نظر باید کار آلوارز در تبریز را پایان یافته تلقی کرد، آن هم در حالی که شرایط دروازه‌بانان تراکتور با این مربی خوب پیش می‌رفت و جالب اینکه آلوارز در بازی دیروز حتی توسط تی‌تی‌ها تشویق شد!

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۰۰۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان