//
کدخبر: ۴۴۰۰۴ //

جدایی مدافع آبی پوشان دو میلیارد تومان آب خواهد خورد!

قلم قرمز کشیدن روی نام مدافع ارمنستانی برای باشگاه آبی تهران حدود دو میلیارد تومان آب خواهد خورد!

جدایی مدافع آبی پوشان دو میلیارد تومان آب خواهد خورد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 علیرضا منصوریان روز یکشنبه پس از برگزاری جلسه فنی به باشگاه اعلام کرد به هرایر مگویان مدافع ارمنستانی تیمش برای این فصل نیاز ندارد و این در حالی است که این بازیکن از فصل گذشته قراردادی به مدت دو سال با آبی پوشان منعقد کرده بود.

 

از مدتها پیش زمزمه جدایی این بازیکن از جمع آبی پوشان سر زبان‌ها افتاده بود و از همان زمان گمانه زنی‌هایی در خصوص نحوه جدایی و مقدار مطالبات این بازیکن از باشگاه استقلال مطرح شده بود.

 

هرایر مگویان مجموع مطالباتی که از همه فصل های گذشته‌اش از تیم استقلال دارد، مبلغی بین ۸۰۰ میلیون الی یک میلیارد تومان است. قرارداد این فصل وی نیز که از فصل گذشته منعقد گردیده معادل یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان است و در بدترین شرایط بدهی باشگاه به این بازیکن چیزی در حدود دو میلیارد تومان است. البته این در صورتی است که این بازیکن با هیچ تیمی قرارداد جدید منعقد نکند و تا پایان فصل آینده بدون تیم بماند که با توجه به سوابق خوب این بازیکن در ایران و ارمنستان بعید است مگویان به تیم جدیدی نپیوندد.

 

در صورتی که مگویان در این مدت به تیم جدیدی چه در ایران و چه خارج از ایران بپیوندد، قرارداد این فصل وی با استقلال به صورت اتوماتیک فسخ گردیده و مبلغ یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون این فصل او از بدهی‌های آبی پوشان به این بازیکن کسر می‌شود.

 

باشگاه استقلال با پرداخت مطالبات این بازیکن چه در صورت شکایت وی از این باشگاه و چه حتی در صورتی که این بازیکن دست به شکایت نزند هیچ مشکلی ندارد و این موضوع به مدیر برنامه‌های این بازیکن نیز اعلام شده است.

 

منبع: جام نیـوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۰۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان