//
کدخبر: ۴۳۹۹۹۰ //

برنامه اخذ پاسپورت دومینیکا از طرف کنکاش با طعم فوتبال در سال نو میلادی ۲۰۲۴+فیلم

ایکر کاسیاس یکی از محبوب‌ترین اسطوره‌های دنیای فوتبال سال نو را به مردم دومینیکا تبریک می‌گوید

برنامه اخذ پاسپورت دومینیکا از طرف کنکاش با طعم فوتبال در سال نو میلادی 2024+فیلم
به گزارش فرتاک نیوز،

ایکر کاسیاس "ایکر مقدس" یکی از محبوب‌ترین اسطوره‌های دنیای فوتبال سال نو را به مردم دومینیکا تبریک می‌گوید و به این ترتیب باعث شعف ملت دومینیکا درآغاز سال میلادی 2024 می‌شود.

ایکر کاسیاس فرناندز یک فوتبالیست حرفه ای سابق اسپانیایی است که به عنوان دروازه بان بازی می کرد و در حال حاضر به عنوان معاون باشگاه و تیم رئال مادرید کار می کند. کاسیاس که به دلیل توانایی اش در دفع توپ های تماشایی، لقب "سن ایکر "ایکر مقدس" را کسب کرده، به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین دروازه بانان تمام دوران در نظر گرفته می شود.

 کاسیاس یکی از معدود بازیکنانی است که به بیش از 1000 بازی حرفه ای دست یافته است، او هر جام تیمی را که در سطح باشگاهی وجود دارد و البته جام اروپا و جام جهانی را با تیم ملی خود اسپانیا به دست آورده است. در سال 2010، او اسپانیا را به اولین جام جهانی فیفا رساند و دستکش طلایی را برای بهترین دروازه بان مسابقات به دست آورد.

سازمان توسعه ملل متحد در 24 ژانویه 2011، ایکر کاسیاس، دروازه بان اسپانیایی برنده جام جهانی را به عنوان سفیر حسن نیت منصوب کرد. کاسیاس در نقش خود به عنوان سفیر حسن نیت، بر مسائلی تمرکز دارد که بر جوانان، به ویژه آنهایی که در فقر زندگی می کنند، تأثیر می گذارد.

علیرغم موفقیت و شهرت، کاسیاس به خاطر فروتنی و اخلاق خوب خود نیز شهرت و محبوبیت دارد.

ابتکار این اقدام جالب متعلق به خانم کیانوش محمودی مدیرعامل شرکت کنکاش است که همچنین نماینده فروش سهام هتل هیلتون دومینیکا است و در برنامه اخذ شهروندی و پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری مشارکت فعال دارد.

پاسخ کیانوش محمودی به این سوال که چرا همراه با ایکر کاسیاس افسانه ای، سال نو میلادی را به مردم دومینیکا تبریک گفت:

"من همیشه با مشتریان علاقه مند به شهروندی و پاسپورت دومینیکا از طریق برنامه سرمایه گذاری دومینیکا در تماس بوده ام و با مردم در مورد این جزیره طبیعی بکر و اینکه چگونه این برنامه می تواند زندگی آنان را تغییر دهد صحبت کرده ام. من همیشه فکر می کردم که آیا مردم دومینیکا می دانند که برنامه اخذ پاسپورت دومینیکا چگونه این جزیره بهشتی زیبا را هزاران مایل دورتر مشهور و محبوب کرده است و چگونه سایر شهروندان جهان به شهروندی دومینیکا افتخار می کنند.

در سفرهایم به کشورمسحور کننده دومینیکا و تماس‌هایم با مردم دومینیکا از بالاترین مقام‌های کشور تا مردم عادی، مردم این کشور را بسیار دوست‌داشتنی و مهمان نواز یافتم و همیشه دوست داشتم راهی برای نشان دادن قدردانی خود از مردم دومینیکا پیدا کنم.

 این پیام تبریک سال نو 2024، از طرف ایکرمقدس افسانه ای، همکارانم در دومینیکا که شاهد تلاش شبانه روزی آنها برای ساخت مجلل ترین هتل هیلتون جهان در دومینیکا بوده ام و من کیانوش محمودی از کنکاش به مردم دوست داشتنی دومینیکا است تا به این ترتیب ملت دومینیکا بدانند چگونه از طریق برنامه اعطای شهروندی و پاسپورت خود، در دنیا شناخته شده و در قلب دیگر افراد در سراسر دنیا جای دارند. "

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۹۹۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان