//
کدخبر: ۴۳۹۱۷۱ //

غروب و طلوع دوباره یک ستاره/ یک ماه پر فراز و نشیب برای مدافع پرسپولیس

بدون شک یکی از ارکان‌های قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم را باید حضور مرد گرجستانی در قلب خط دفاع سرخپوشان دانست.

غروب و طلوع دوباره یک ستاره/ یک ماه پر فراز و نشیب برای مدافع پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

پوریامنصوری؛ گئورگی گولسیانی مدافع پرسپولیس پس از از دست دادن پنالتی مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا، روزهای سختی را سپری کرد و شاید از عرش به فرش رسیدن را با هواداران را پشت سر گذاشت، اما درخشش او در دیدار روز گذشته بازهم معادلات را عوض کرد.

بدون شک یکی از ارکان‌های قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم را باید حضور مرد گرجستانی در قلب خط دفاع سرخپوشان دانست.

  • بیشتر بخوانید:

احمدی در راه انصاری/ ستاره جدید برای پرسپولیس در راه است؟

گئورگی گولسیانی مدافع گلزنی که انگار از همان روز اول بدنبال زدن رکورد تمام خارجی‌های ادوار مختلف پرسپولیس بود.

از بریس کردن در دربی تهران تا آمار مطمئن خط دفاعی و زدن شش گل همگی ثمره تلاش‌های گولسیانی برای سهیم بودن در قهرمانی پرسپولیس بود و در انتها دعوت به تیم‌ملی کشورش فصل رویایی این مدافع ۳۲ ساله را تکمیل کرد.

گئورگی در کنار مرتضی پورعلی‌گنجی زوج مطمئنی بودند اما بازگشت محمد‌حسین کنعانی‌زادگان به پرسپولیس در آغاز لیگ بیست‌وسوم شرایط را دگرگون کرد و رقابت بین این سه مدافع برای حضور در ترکیب اصلی با پیروزی زوج ایرانی همراه شد و او نیمکت نشینی را هم تجربه کرد.

حتی به ثمر رساندن گل  مساوی دقیقه ۸۴ مقابل ذوب آهن در هفته سوم و فراری دادن یحیی‌گل‌محمدی از شکست خانگی آن هم پس از دو دقیقه حضور در میدان نتوانست گئورگی را به ترکیب اصلی باز گرداند، تا اینکه مصدومیت پورعلی‌گنجی زمینه ساز تشکیل زوج کنعانی‌زادگان و گولسیانی در ترکیب پرسپولیس شد.

اوضاع برای پرسپولیس خوب پیش نمی‌رفت و عدم کسب نتایج مناسب همه را نگران کرده بود، ولی امید به صعود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا همچنان بزرگترین دلخوشی قرمز‌ها را شامل می‌شد.

پرسپولیس برای صعود به پیروزی مقابل الدحیل در خانه نیاز داشت و در حالی که بازی مساوی بود در دقیقه ۸۱ اعلام پنالتی به سود سرخپوشان و حضور گولسیانی در ترکیب موجب شد هواداران خود را در جمع هشت تیم برتر مرحله بعدی رقابت‌ها ببیند، چرا که بهترین پنالتی زن این سال‌های سرخپوشان پشت ضربه قرار گرفته بود.

اما همیشه اوضاع آنطور که می‌خواهی پیش نمی‌رود و و گل نکردن ضربه پنالتی توسط گولسیانی رویا‌های هواداران میلیونی پرسپولیس را بر باد داد.

عدم پیروزی در دربی و نیمکت نشینی مقابل استقلال خوزستان خبر از سخت شدن شرایط برای پسر تفلیسی‌  می‌داد اما گئورگی در مقابل شمس آذر با زدن دو گل آن‌هم با وجود ده نفره شدن پرسپولیس را به لیگ بازگرداند.

او حالا با ۱۴ گل فاصله‌ی اندکی با کسب عنوان بهترین گلزن خارجی تاریخ سرخپوشان دارد و پیش‌بینی می‌شود به زودی این عنوان را تصاحب کند اما هیچ کس دقت نمی‌کند گئورگی در یک ماه گذشت ایستاده مُرد، اما دوباره زنده شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۹۱۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان