//
کدخبر: ۴۳۸۹۸۰ //

عربشاهی: به جای حمله به یحیی باید از او حمایت کرد

بازیکن پیشین پرسپولیس می‌گوید یحیی گل‌محمدی تنها چند مهره کلیدی در خط جلو ندارد وگرنه به بن بست تاکتیکی نرسیده است.

عربشاهی: به جای حمله به یحیی باید از او حمایت کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

ضیا عربشاهی در گفت‌وگویی، درباره علت نتایج ضعیف پرسپولیس در ۹ بازی اخیر خود اظهار کرد: باید قبول کنیم که مصدومیت بازیکنان پرسپولیس از یک طرف، شرایط بد روحی و روانی آنها و قضاوت‌های نادرست داوران در نتایج اخیر پرسپولیس بی‌تاثیر نبوده و سبب شده که این تیم از حالت ایده‌آل خارج شود و به نتایج قابل قبولی دست پیدا نکند.

وی گفت: در حال حاضر تمام هجمه‌ها به سمت یحیی گل‌محمدی است که به اعتقاد من در شرایط کنونی به جای حمله به یحیی باید از او حمایت کرد تا تیم دوباره به شرایط قبل خود بازگردد. متاسفانه حق خوری که از این تیم از سوی داوران صورت می‌گیرد و مصدومیت مهره‌های کلیدی آن سبب شده تا تیم شرایط خوبی نداشته باشد، من و سایر پیشکسوتان پرسپولیس اجازه نمی‌دهیم که یحیی تنها بماند و با حمایت همه جانبه از او تلاش می‌کنیم که پرسپولیس دوباره به روزهای اوج خود برگردد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا یحیی در پرسپولیس به بن بست تاکتیکی رسیده و حریفان دست او را خوانده‌اند؟ گفت: گل‌محمدی تنها چند مهره کلیدی در خط جلو ندارد وگرنه به بن بست تاکتیکی نرسیده است. مربی نسبت به داشته‌های خود تاکتیک را پیاده می‌کند وقتی در خط جلو مهاجم خوب و گلزن ندارد در اجرای تاکتیک نیز دچار مشکل می‌شود. پرسپولیس الان در بدترین شرایط ممکن قرار دارد و با نداشتن چند مهره کلیدی کار برای یحیی سخت شده است اما با این وجود معتقدم که اگر در نیم فصل دوم مهاجم خوب جذب کند باز می‌تواند برای قهرمانی رقابت کند.

این پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا یحیی می‌تواند در نیم‌فصل دوم با تقویت و خرید بازیکنان جدید، باز هم در قامت مدعی قهرمانی ظاهر شود؟ تاکید کرد: اگر در خط جلو دو بازیکن قوی و شش دانگ بیاورد و بازیکنان از نظر روحی و روانی شرایط خوبی پیدا کنند قطعا باز هم می‌تواند به عنوان یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی ظاهر شود.

عربشاهی در پاسخ به این پرسش که «اگر بخواهید دلایل ضعف پرسپولیس را مشخص کنید، در این خصوص به ترتیب اولویت کدام مهمتر و کدام کم‌اهمیت‌تر می‌دانید؛ کادر فنی، ناتوانی و افت بازیکنان، اشتباهات داوری یا مصدومیت بازیکنان؟ تصریح کرد: به اعتقاد من تمام مواردی که اشاره کردید در افت پرسپولیس مقصر هستند و نمی‌توان تنها یک علت را در نظر گرفت. پنالتی که داور در بازی داربی یا استقلال خوزستان به نفع حریفان پرسپولیس گرفت ضربه سختی از نظر روحی و روانی برای بازیکنان بود و نشان داد که حتی VAR نیز در فوتبال ما کارساز نیست. همچنین مصدومیت بازیکنان که علت دیگری برای افت این تیم بود.

وی در پایان با بیان این که به عشق هواداران از تیم پرسپولیس حمایت می‌کنم گفت: سال‌ها برای قهرمانی این تیم تلاش کردیم اکنون نیز به عشق یحیی گل‌محمدی از این تیم حمایت می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم او تنها بماند تا در بازی‌های آینده دوباره این تیم صدرنشین شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۹۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان