//
کدخبر: ۴۳۸۵۱۴ //

طوفان استقلال ستاره پرسپولیسی را هم احیا کرد/ تلنگر نکونام جواب داد؛ مهرداد بعد از ۲ ماه گل زد

مهرداد محمدی بعد از دو ماه جهنمی دوباره برای استقلال گل زد و با شادی بعد از گلش سوژه شد.

طوفان استقلال ستاره پرسپولیسی را هم احیا کرد/ تلنگر نکونام جواب داد؛ مهرداد بعد از ۲ ماه گل زد
به گزارش فرتاک نیوز،

مهرداد محمدی مهم‌ترین خرید این فصل استقلال بود. آن روزها حجت کریمی مدیریت استقلال را بر عهده داشت و بعد از آوردن نکونام به او قول داده بود هر بازیکنی را بخواهد جذب می‌کند. آن روزها اخبار مختلفی در فصل نقل و انتقالات به گوش می‌رسید، از ستاره‌های نامداری با آبی‌ها به توافق رسیده‌اند اما در نهایت کریمی رفت و وقتی لیگ شروع شد، مهرداد محمدی مهم‌ترین نام خریداری شده توسط استقلال بود.

*در هفته‌های نخست محمدی مصدوم شد. بر سر چک پیش قرارداد او هم شایعات بسیاری به وجود آمد و حتی خبر رسید که اگر تا آخرین مهلتی که به استقلال داده پولش را نگیرد شاید از این تیم برود. برادران محمدی در تلویزیون اعتراف کرده بودند که از کودکی پرسپولیسی هستند. مهرداد به عنوان یک لژیونر و ملی‌پوش به استقلال آمد و همه این‌ها به شکل کلی فشار عجیب و غریبی روی این بازیکن و جواد نکونام گذاشت. به شکل طبیعی بازیکنی که به استقلال و پرسپولیس می‌آید - حتی اگر ستاره و ملی‌پوش باشد - مدتی زمان می‌خواهد تا خود را با شرایط تیم بزرگ وفق بدهد. مهرداد محمدی با این همه حاشیه و داستان به استقلال آمد، پس طبیعی بود که برای دیدن درخشش او باید کمی صبر می‌کردیم. نکونام از همان بازی اولی که محمدی شرایط بازی پیدا کرد، اعتمادش را به او نشان داد. او از هفته چهارم وارد ترکیب اصلی استقلال شد و تا پایان هفته دوازدهم همیشه یکی از ۱۱ مرد اصلی و بیشتر اوقات تنها مهاجم تیمش بود.

 

 

*مهرداد محمدی در همان هفته چهارم که برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار گرفت، زننده تک گل ۳ امتیازی تیم مقابل استقلال خوزستان بود. سپس در برگزاری لیگ وقفه افتاد، هفته پنجم و ششم معوقه شد و بعد از بازی هفته هفتم مقابل مس رفسنجان، مهرداد محمدی جمعه ۲۸ مهر در ورزشگاه آزادی و پیش چشم هواداران استقلال دوباره در ترکیب اصلی حاضر و برای تیمش دبل کرد!

*بازی برابر هوادار برای استقلال گره خورد. آبی‌ها تا دقیقه ۲۰ دو گل عقب افتادند. سپس یامگا با یک پنالتی فاصله را کم کرد تا نوبت در نیمه دوم به درخشش محمدی برسد. او دبل کرد و درست برای ۶۰ روز از ۲۸ مهر تا ۲۸ آذر پای او دیگر قفل شد!

 

 

*در این فاصله مهرداد محمدی برای به دنیا آمدن فرزند اولش به لندن سفر کرد که همین ماجرا هم برای او کم حاشیه نداشت! تولد فرزندان چهره‌های مشهور در غرب همیشه سوژه‌ای برای فضای مجازی بوده است.

طوفان استقلال، ستاره پرسپولیسی راهم احیا کرد/ تلنگر نکونام جواب داد؛ مهرداد بعد ۲ ماه گل زد

*محمدی درست دو ماه صبر کرد تا دوباره برای استقلال گل بزند و قسمت بود که دوباره این گل در ورزشگاه آزادی و پیش چشم هواداران زده شود. گلی که یک تفاوت بزرگ با سه گل قبلی داشت، محمدی برای اولین بار بعد از رهایی از مصدومیت اول فصل جایی در ترکیب اصلی نکونام نداشت!

*در بازی این هفته برابر نساجی نکونام پیمان بابایی را فیکس گذاشت و مهرداد محمدی در شروع نیمه دوم جانشین او شد. او در دقیقه ۶۲ پاسی از آرمان رمضانی دریافت کرد که خود سه دقیقه قبل به زمین آمده بود. دو دقیقه بعد مهرداد پاس او را جبران کرد و آرمان برای استقلال گل زد، همان ۶ دقیقه طوفانی آبی‌ها که سه گل به نساجی زدند اما...

*شادی بعد از گل مهرداد محمدی زد سوژه رسانه‌ها شد. اولین بار «ببتو» مهاجم مشهور برزیل در جام جهانی ۱۹۹۴ در یک چهارم نهایی بعد از گلزنی به هلند، تولد فرزندش را با این شیوه شادی جشن گرفت. روماریو و مازینهو هم در آن تصویر جاودان کنار او بودند.

*مهرداد در حالی این جشن شادی را تکرار کرد که خیلی از رسانه‌ها گل را به نام «امیر مهدی جانملکی» نوشتند! شلیک مهرداد به پای یک مدافع نساجی خورد و کمانه کرد، به پای جان ملکی خورد و دوباره تغییر مسیر داد تا وارد دروازه شود تاحتی آن‌هایی که قانون را می‌دانند در نوشتن نام گلزن شک کنند. اگرچه شلیک رو به دروازه بود اما دو بار توپ تغییر مسیر داد و کسی نمی‌دانست داور گل را به نام چه کسی ثبت کرده است.

*در حقیقت مهرداد در حالی برای تولد فرزندش جشن گرفت که هیچ کس نمی‌دانست آیا او زننده و صاحب این گل هست یا نیست! بعد از مسابقه هم رسانه‌ها به دو دسته تقسیم شدند، عده‌ای این گل را گل به خودی مدافع نساجی اعلام کردند و عده‌ای آن را به نام مهرداد محمدی زدند! البته حالا همه می‌دانیم که زننده گل مهرداد محمدی است و او چهارمین گل و فصل را برای استقلال زد اما جالب، جشن شادی بعد از گل او درون میدان و در شرایطی بود که هنوز گلزن معلوم نبود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۵۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان