//
کدخبر: ۴۳۸۴۸۷ //

این تیم شخصیت دارد/ قوهای سپید انزلی همچنان پرواز میکنند

بی شک ملوان بندر انزلی را باید پدیده لیگ بیست‌وسوم دانست، تیمی که با هزینه‌های بسیار کمتر از روال معمول تیم‌های مدعی با ۲۲ امتیاز در پایان هفته سیزدهم در رتبه چهارم جدول قرار گرفته است.

این تیم شخصیت دارد/ قوهای سپید انزلی همچنان پرواز میکنند

ملوان پس از چند سال، فصل گذشته به لیگ برتر بازگشت و در اولین حضور مجددش با مازیار زارع که تیم را صعود داده بود، توانست با ۲۷ امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار بگیرد و شاید از تیمی با بودجه‌ای ملوان و در حالی که تازه به لیگ برتر باز گشته است، انتظار بیشتری نمی‌رفت.

در فصل جدید مدیران تصمیم به تغییرات کردند و مهدی تارتار سکان هدایت این تیم را به عهده گرفت که با توجه به شرایط خاص انزلی، محبوبیت سرمربی سابق عدم نتیجه‌گیری تارتار  نسبت به فصل قبل می‌توانست فضای انزلی را برای کار کردن این سرمربی سخت کند.

عدم کسب امتیاز در دو هفته نخستین نوید روز‌های پر تلاطمی را برای ملوان می‌داد و همه منتظر تحرکات علیه تارتار بودند، اما از هفته سوم به بعد همه چیز تغییر کرد و روند روبه رشد قوی سپید فوتبال ایران آنها را پدیده لیگ بیست‌وسوم معرفی کرد.

شکست هفته دوازدهم مقابل شمس‌آذر آن‌هم در انزلی، پایان شکوه ملوان و در بهترین حالت حضور در نیمه‌ بالای جدول را برای خیلی‌ها متصور کرد اما سربازان تارتار  در هفته سیزدهم با برد پر گل ۴ بر یک مقابل مس رفسنجان در خانه حریف شخصیت بالای تیمی خود و عزم راسخشان برای ادامه مسیر موفقیت به همگان نشان دادند.

دو هفته به پایان نیم فصل اول مسابقات باقی مانده و تراکتور به همراه آلومینیوم اراک رقبای ملوان در هفته‌های چهاردهم و پانزدهم  هستند که کسب دو پیروزی از این دو دیدار امتیازات تیم تارتار را در نیم فصل اول از کل فصل پیش این تیم بیشتر خواهد کرد و همین موضوع برای اشاره به کار بزرگ کادر فنی و بازیکنان ملوان کافی است.

 

پوریامنصوری

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۴۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان