//
کدخبر: ۴۳۸۱۵۹ //

حسینی: روز سختی برابر گل گهر در پیش داریم

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: روز سختی برابر گل گهر در پیش داریم.

حسینی: روز سختی برابر گل گهر در پیش داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدمجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های آلومینیوم و گل‌گهر سیرجان افزود: حدود ۱۱ روز تعطیل بودیم و مسابقه‌ای نداشتیم و به واقع بزرگترین ضربه‌ای که امسال تیم ما خورده، از این تعطیلی‌ها بوده است. فکر می‌کنم در دو ماه گذشته، سه بازی انجام دادیم. این اتفاق واقعا به ما ضربه می‌زند، مصدوم‌ها را زیاد می‌کند و شرایط را خیلی سخت خواهد کرد.

حسینی ادامه داد: گل گهر چند روز قبل با صنعت نفت بازی کرد و در حال حاضر در شرایط مسابقه است، اما متاسفانه ما ۱۲ روز پیش بازی کرده ایم. با این وجود سعی کردیم تمرینات خوبی داشته باشیم و امیدوارم فردا بتوانیم یک بازی مطلوب برابر تیم خوب گل‌گهر انجام دهیم.

وی گفت: چند مسابقه‌ گل گهر را نگاه کردیم و می‌دانیم تیمی هستند که در دفاع، کارشان را به درستی انجام می دهند و چهار بازیکن خط حمله آنها به خوبی کار می‌کنند.

حسینی افزود: مطمئنا روز سختی در پیش داریم و باید با تمرکز و هوشیاری کامل کارمان را انجام دهیم. در این چند روز سعی کرده ایم تمرینات خوبی داشته باشیم، البته نکته‌ای که ما را اذیت می‌کند، مصدومیت چند بازیکن است که نمی‌توانیم آنها را فردا در اختیار داشته باشیم.

وی در پایان در خصوص رایگان شدن تماشای این دیدار اظهار کرد: از هواداران خوب‌مان درخواست داریم که فردا به کمک ما آمده و تیم را حمایت کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۱۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان