//
کدخبر: ۴۳۷۷۵۷ //

نتایج ضعیف کشتی‌گیران کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور

تیم کرمانشاه در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور به مقامی بهتر از دهمی نرسید.

نتایج ضعیف کشتی‌گیران کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور که در حکم مرحله نخست انتخابی تیم ملی نیز بود، در حالی شب گذشته( ۲۴ آذر)در سالن «سیدرسول حسینی» شهر ساری با قهرمانی مازندران به پایان رسید که کشتی گیران کرمانشاهی نتوانستند در این مسابقات خوش بدرخشند.

در  رده بندی تیمی این مسابقات تیم های مازندران، تهران و همدان عناوین اول تا سوم را بدست آوردند و تیم کرمانشاه پایین‌تر از تیم‌های کیش و سیستان و بلوچستان، به مقام دهم تیمی بسنده کرد.

رده بندی تیمی: ۱- مازندران ۱۴۱ امتیاز ۲- تهران ۹۲ امتیاز ۳- همدان ۸۴ امتیاز ۴- لرستان ۴۴ امتیاز ۵- خراسان رضوی ۳۵ امتیاز ۶- البرز ۳۵ امتیاز ۷- گلستان ۳۴ امتیاز ۸- کیش ۳۴ امتیاز ۹- سیستان و بلوچستان ۳۳ امتیاز ۱۰- کرمانشاه ۳۳ امتیاز

در رده بندی انفرادی این مسابقات هم تنها ارشک محبی در وزن ۹۲ کیلو توانست مقام سوم را از آن خود کند و دیگر کشتی گیران کرمانشاهی از کسب مدال باز ماندند.

سیدعلی عظیمی هم در وزن ۵۷ کیلو مقام پنجم، خیرالله قهرمانی در وزن ۶۵ کیلو مقام هشتم و امیرحسین کرمی در وزن ۷۰ کیلو مقام دهم را کسب کردند و در دیگر اوزان کشتی گیران کرمانشاه حتی در بین ۱۰ نفر برتر این مسابقات هم نبودند.

این درحالیست که یوسف نوری سرپرست تیم کشتی آزاد کرمانشاه پیش از اعزام تیم به مسابقات عنوان کرده بود که در پنج وزن ۵۷، ۶۵، ۷۹، ۹۲ و ۱۲۵ کیلو امیدوار به کسب مدال هستیم، مگر اینکه با بدشانسی یا اتفاقی مواجه شویم که مانع از مدال‌آوری کشتی گیرانمان در این اوزان شود.

منصور کیانی دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، درخصوص چرایی عملکرد ضعیف تیم کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور اظهار کرد: شاید یکی از دلایل اصلی، بالا بودن سطح مسابقات قهرمانی کشور بود.

وی افزود: از آنجایی که این مسابقات به منزله انتخابی تیم ملی هم بود، همه تیم‌ها با تمام قدرت خود در آن شرکت کرده بودند و تمام کشتی گیران سطح اول کشور غیر از چند نفر همچون حسن یزدانی ملزم به شرکت در این رقابت ها شده بودند، لذا سطح مسابقات بسیار بالا بود.

وی در خصوص عملکرد کشتی گیران کرمانشاهی در این مسابقات، ادامه داد: در این رقابتها برخی کشتی گیران ما همچون یدالله محبی و سبحان یاری در برابر کشتی گیران نه چندان مطرحی مسابقه را واگذار کردند که جای بررسی دارد. البته اظهار نظر قطعی در خصوص عملکرد تیم کشتی کرمانشاه در این رقابت‌ها منوط به برگزاری نشستی با حضور کادر فنی تیم خواهد بود.

کیانی افزود: در مجموع می‌توان گفت که پتانسیل کشتی کرمانشاه در شرایط فعلی همین است و برای پیشرفت کشتی کرمانشاه باید همه کمک کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷۷۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان