//
کدخبر: ۴۳۷۴۸۹ //

جنجالی‌ترین چهره تاریخ دربی روی نیمکت استقلال؛ نقش متفاوت آقای یاغی!

بازگشت مهدی هاشمی‌نسب به استقلال باعث شده تا جذابیت‌های دربی پایتخت با حضور این چهره جنجالی مضاعف شود.

جنجالی‌ترین چهره تاریخ دربی روی نیمکت استقلال؛ نقش متفاوت آقای یاغی!
به گزارش فرتاک نیوز،

دربی پایتخت میان پرسپولیس و استقلال قرار است امروز (پنجشنبه) از ساعت 16:15 به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران به انجام برسد. جالب آنکه در ترکیب هر 2 تیم بازیکنانی حضور دارند که سابقه بازی در تیم رقیب را در کارنامه خود دارند. محمدحسین کنعانی‌زادگان و مسعود ریگی برای استقلال در لیگ برتر به میدان رفته‌اند و امروز با پیراهن پرسپولیس در میدان مسابقه حضور پیدا خواهند کرد و آرمان رمضانی هم مهاجم سابق پرسپولیس است که امروز در فهرست استقلال حضور دارد!

کنعانی‌زادگان، ریگی و رمضانی با وجود آنکه نام‌شان در فهرست یاغی‌های فوتبال ایران دیده می‌شود و جزو چهره‌های خبرساز دربی پایتخت هستند اما در کانون توجهات برای مسابقه امروز قرار ندارند؛ چرا که جنجالی‌ترین یاغی فوتبال ایران قرار است بعد از حدود 2 دهه بار دیگر در دربی پایتخت حضور پیدا کند. البته که دیگر مهدی هاشمی‌نسب در قامت یک مدافع قرار نیست در دربی به میدان برود و او امروز در قامت مربی استقلال قرار است در کنار جواد نکونام روی نیمکت آبی‌ها حضور پیدا کند.

کارنامه رویایی هاشمی‌نسب در دربی‌ها!

مهدی هاشمی‌نسب یکی از بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است که هم تجربه حضور در پرسپولیس را در کارنامه فوتبالی خود دارد و هم برای استقلال به میدان رفته است. او که پست تخصصی‌اش دفاع میانی بود، سابقه بازی در دربی در قامت مهاجم را هم دارد و کارنامه جالب‌توجهی را از خود به جای گذاشته است؛ به‌طوری‌که در کارنامه این مدافع جنجالی، 5 گل در دربی پایتخت به چشم می‌آید که 4 گل او برای پرسپولیس بود و یک‌بار هم برای استقلال در دربی توانست گل بزند که گل او تبدیل به یکی از جنجالی‌ترین و خاطره‌انگیزترین گل‌های تاریخ دربی پایتخت شد. ستاره سابق سرخابی‌ها در 12 حضورش در دربی در نقش بازیکن توانست 5 بار طعم پیروزی را بچشد که آماری جالب‌توجه است.

بازگشت به دربی بعد از 2 دهه!

هاشمی‌نسب با وجود آنکه در اوایل دهه نود از مستطیل سبز خداحافظی کرد و رفته‌رفته به جرگه مربیان پیوست و در تیم‌های مختلف کار خود را در قامت مربی پیش برد اما آخرین تجربه حضورش در دربی پایتخت به 2 دهه قبل باز می‌گردد. مدافع سابق پرسپولیس و استقلال، بعد از دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران دیگر در دربی پایتخت شانس حضور پیدا نکرد و در تیم‌های مختلفی مانند پاس، سایپا، ابومسلم، پیام و البته سیاه‌جامگان فوتبال خود را دنبال کرد تا امروز (پنجشنبه) بعد از 2 دهه دوری از دوئل سرخابی‌ها در فوتبال ایران، در قامت یک مربی به دربی پایتخت بازگردد که باید دید در اولین تجربه حضورش در دربی در نقش مربی، چه اتفاقاتی در مسابقه امروز رخ خواهد داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷۴۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان