//
کدخبر: ۴۳۷۴۷۹ //

فرصت طلایی ۲ ستاره در دربی؛ شانس ویژه برای فرار از انتقادات!

عملکرد 2 بازیکن استقلال و پرسپولیس در دربی زیر ذره‌بین خواهد بود.

فرصت طلایی 2 ستاره در دربی؛ شانس ویژه برای فرار از انتقادات!
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت 16:15 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی دربی پایتخت را برگزار خواهند دارد. دیدار امروز برای بازیکنان 2 تیم از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و هر بازیکنی که گلزنی کند مورد توجه هواداران قرار خواهد گرفت.

در این بین بعضی بازیکنان 2 تیم به دربی امروز به چشم یک فرصت طلایی برای بازگشت به اوج و اثبات خود به کادر فنی و هواداران نگاه می‌کنند. نفراتی که در چند هفته اخیر عملکرد پرنوسانی داشته‌اند و دربی شاید آخرین فرصت‌ آن‌ها برای حفظ جایگاه‌شان در ترکیب اصلی باشد. شهاب زاهدی در پرسپولیس و کوین یامگا در استقلال چنین شرایطی دارند که در این مدت صحبت‌های زیادی در خصوص عملکردشان مطرح شده است.

عملکرد پرنوسان زاهدی در بازگشت به پرسپولیس

شهاب زاهدی نخستین خرید این فصل پسپولیس بود که پس از چند سال حضور در فوتبال اروپا بار دیگر پیراهن قرمز را به تن کرد. او شروع بسیار بدی داشت و در چند بازی ابتدایی موفق به گلزنی نشد. آغاز گلزنی‌های زاهدی در بازی با گل‌گهر بود که تک‌گل پیروزی‌بخش تیمش را زد و بعد هم مقابل پیکان هت‌تریک کرد. با این‌حال درخشش زاهدی ادامه‌دار نبود و او دوباره مدت‌ها در گلزنی ناکام ماند. مهاجم پرسپولیس در بازی این تیم مقابل الدحیل هم گلزنی کرد تا به آمار 5 گل زده در 15 بازی برسد.

زاهدی در این مدت 2 پاس گل هم داده ولی عملکرد پرنوسانی که داشته در کنار اتفاقاتی چون اخراج غیرمنتظره مقابل سپاهان باعث انتقادات زیادی شده است. شاید اگر به جای نبیل باهویی یک مهاجم دیگر در فهرست پرسپولیس حضور داشت، زاهدی حتی در بازی دربی هم نیمکت‌نشین می‌شد ولی او در حال حاضر رقیب جدی ندارد و می‌تواند در ترکیب اصلی به میدان برود. زاهدی با گلزنی در دربی می‌تواند تا مدت‌ها از زیر انتقادات خارج شود و خودش را به هواداران پرسپولیس ثابت کند. ناکامی در این بازی اما ممکن است باعث شود گل‌محمدی پروژه جذب مهاجم در نیم‌فصل را جدی‌تر دنبال کند.

افت فاحش ستاره فرانسوی در لیگ بیست‌وسوم

کوین یامگا این فصل در ترکیب استقلال درخشان ظاهر نشده و عملکرد متوسطی داشته است. او در اکثر بازی‌ها به عنوان وینگ‌بک راست وارد زمین شده و به نظر می‌رسد در این پست کارایی لازم را ندارد. یامگا امسال تنها 2 بار از روی نقطه پنالتی گلزنی کرده و عملکرد نه‌چندان جالب او در هفته‌های اخیر باعث شد تا او مقابل فولاد نیمکت‌نشین شود. ستاره فرانسوی استقلال در 2 فصل اخیر یکی از بهترین‌های این تیم بوده ولی با روند فعلی ممکن است در ادامه فصل قافیه را به صالح حردانی واگذار کند.

یامگا علی‌رغم افت در چند ماه اخیر احتمالا در بازی امروز هم به عنوان یکی از نفرات اصلی وارد میدان خواهد شد و این فرصت را دارد که با درخشش در دربی عملکرد خود را جبران کند. او از زمان حضور در استقلال 4 بار در دربی به میدان رفته ولی موفق به زدن گل یا ارسال پاس گل نشده است. شماره 11 استقلال پنالتی‌زن اول این تیم هم محسوب می‌شود و این موضوع شانس گلزنی‌اش را افزایش می‌دهد. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷۴۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان