//
کدخبر: ۴۳۶۹۰ //

عکس نوشت/ تکرار دوباره یک اتفاق در پرسپولیس بعد از چهار سال

مدافع جدید پرسپولیس که در هفته اول فصل جدید لیگ برتر برای اولین بار برای این تیم به میدان رفت، موفق شد در همان نخستین بازی خود برای پرسپولیس گلزنی کند.

عکس نوشت/ تکرار دوباره یک اتفاق در پرسپولیس بعد از چهار سال
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی فوتبال ایران، در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر، پنجشنبه شب موفق شد با دو گل، تیم فولاد را در ورزشگاه آزادی مغلوب کند.

 

شاگردان برانکو در حالی موفق به کسب اولین سه امتیاز خود در این فصل شدند که گل دوم این تیم توسط یکی از خریدهای جدید پرسپولیس، یعنی شجاع خلیل‌زاده به ثمر رسید تا بعد از چهار سال دوباره یکی از بازیکنان تازه وارد پرسپولیس موفق شده باشد در اولین بازی خود برای این تیم در لیگ برتر و در هفته نخست گلزنی کند.

 

آخرین باری که یک بازیکن جدید پرسپولیس موفق شده بود در اولین بازی خود برای این تیم و در هفته اول لیگ برتر گلزنی کند، چهار سال پیش و نخستین بازی از فصل ۹۳-۹۲ لیگ برتر بود که پرسپولیس موفق شد در تهران با تک گل سیدمهدی سیدصالحی، مهاجم خود که اولین بازی خود را برای پرسپولیس انجام می‌داد، تراکتورسازی را مغلوب کند.

 

بعد از آن دیدار و در سه فصل گذشته، هیچ یک از خریدهای تازه پرسپولیس موفق نشده بودند در هفته اول لیگ برتر برای سرخپوشان گلی به ثمر برسانند و تمامی گل‌های پرسپولیس در هفته اول، در سه فصل گذشته توسط بازیکنانی به ثمر رسیده بود که از فصل‌های قبل در این تیم حضور داشتند.

 

در فصل ۹۴-۹۳ پرسپولیس در هفته اول مقابل نفت تهران با نتیجه ۱-۱ متوقف شد که گل پرسپولیس را در آن بازی پیام صادقیان به ثمر رساند. در فصل ۹۵-۹۴ نیز پرسپولیس دوباره در تهران و این بار مقابل پدیده مشهد با نتیجه ۲-۲ متوقف شد که دو گل پرسپولیس را علی علیپور و مرحوم هادی نوروزی به ثمر رساندند. همچنین فصل گذشته نیز سرخپوشان در اولین بازی فصل خود در ورزشگاه تختی با تک گل کمال کامیابی‌نیا سایپا را مغلوب کردند.

 

به این ترتیب گلزنی شجاع خلیل‌زاده در بازی مقابل فولاد در هفته اول لیگ برتر در این فصل، اتفاقی بود که دوباره بعد از چهار سال در پرسپولیس تکرار شد و یک بازیکن تازه وارد این تیم موفق شد در هفته نخست برای پرسپولیس گلزنی کند.

d7f2942e1000410c6fd7f7f92d32b980_1076_

 

منبع: وبسایت نود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان