//
کدخبر: ۴۳۶۵۸۴ //

در پی تسکین موقت/ پرسپولیس_ هوادار یک دنیا حساسیت برای پرسپولیس

پرسپولیس امروز میزبان هوادار است.

در پی تسکین موقت/ پرسپولیس_ هوادار یک دنیا حساسیت برای پرسپولیس

در ادامه هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر عصر فردا پرسپولیس تهران باید به مصاف هوادار برود و این دیدار با توجه به شرایط روحی سرخپوشان می‌تواند در آینده این تیم بسیار موثر باشد.

 

اطلاعات بازی:

پرسپولیسی‌ها در هفته دوازدهم از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان تیم هوادار خواهند بود و قضاوت این دیدار بر عهده آقایان اشکان خورشیدی، علی اکبر نوری، حامد تازه پور و شبیر بهروزی خواهد بود.

 

 

تیم‌ها:

پرسپولیس که در بدترین شرایط خود طی چند سال اخیر به سر می‌برد راهی جز شکست هوادار ندارد، هرچند که پیروزی مقابل این تیم هم نمی‌تواند سرخپوشان را به ساحل آرامش برساند اما قطعا  می‌تواند از بدتر شدن اوضاع جلوگیری کند.

حذف از آسیا و دور ماندن از صدر جدول هواداران پرسپولیس را بسیار ناراضی ساخته و واکنش‌های آنها در دیدار فردا مقابل تیم محبوبشان قطعا قابل توجه خواهد بود.

در آن‌سو هوادار که با اندیشه‌های محمود فکری پای به لیگ بیست‌وسوم گذاشت، نتوانسته روند با ثباتی داشته باشد و با ۱۰ امتیاز از یازده بازی شرایط مساعدی را تجربه نمی‌کند و امیدوار است با توجه به وضعیت اردوگاه حریفش بتواند دست پر بازی فردا را ترک کند.

 

تقابل‌ها:

 هوادار تا کنون در لیگ برتر آمارخوبی را در مقابل پرسپولیس به ثبت رسانده و هیچگاه جدال با بنفش‌ها برای سرخپوشان راحت نبوده است.

در چهار دیدار آخر دو تیم در لیگ برتر یک برد برای هرکدام و دو تساوی به ثبت رسیده و آخرین جدال آنها هم مربوط به جام حذفی است که پرسپولیس با نتیجه سه بر یک پیروز میدان شد.

 

نکات ویژه:

*شهاب زاهدی برترین گلزن پرسپولیس تا به اینجای لیگ، به علت محرومیت در دیدار فردا غایب خواهد بود.

* پرسپولیس در شه دیدار آخر خود( سه دیدار لیگ برتر و سه دیدار لیگ قهرمانان آسیا ) موفق به کسب پیروزی نشده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۵۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان