//
کدخبر: ۴۳۶۵۷۵ //

پاسخ بانوی پیر به رجزخوانی اینتر با پیروزی برابر ناپولی

بانوی پیر با تحمیل دومین شکست متوالی به مدافع عنوان قهرمانی سری A، موقتاً صدر جدول را از چنگ اصلی‌‌ترین رقیبش در کورس قهرمانی درآورد.

پاسخ بانوی پیر به رجزخوانی اینتر با پیروزی برابر ناپولی
به گزارش فرتاک نیوز،

 در نخستین و مهمترین بازی هفته پانزدهم سری A ایتالیا، شب گذشته (جمعه) از ساعت 23:15 به وقت تهران تیم‌های فوتبال یوونتوس و ناپولی در ورزشگاه آلیانتس تورین به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی را بانوی پیر با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند.

تک گل این بازی را که منجر به ثبت دهمین بازی بدون شکست متوالی بیانکونری در لیگ دسته اول ایتالیا شد، مدافع پیش تاخته این تیم، فدریکو گاتی در دقیقه 51 با ضربه سر از روی ارسال آندره‌آ کامبیاسو از جناح راست به ثمر رساند.

این گل منجر به ثبت دومین شکست متوالی ناپولی در سری A شد و پاسخی از بانوی پیر به پیروزی هفته گذشته اینتری‌ها مقابل قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها بود. این دومین هفته متوالی است که یوونتوس به لطف گلزنی گاتی موفق به کسب تمام امتیازات می‌شود. این مدافع ایتالیایی هفته گذشته نیز با گلی که در وقت‌های تلف شده مقابل مونتزا زد، باعث پیروزی بانوی پیر شد.

با این نتیجه یوونتوس اکنون 36 امتیازی است و با یک بازی بیشتر نسبت به اینتر 35 امتیازی، موقتاً صدر جدول را از چنگ این تیم خارج کرد. اینتر برای پس گرفتن صدر جدول، امشب از ساعت 23:15 در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف اودینزه خواهد رفت.

پیش از آن بازی اما دو مسابقه دیگر برگزار خواهد شد که در نخستین بازی از ساعت 17:30 هلاس ورونا از لاتزیو پذیرایی خواهد کرد و در دومین بازی از ساعت 20:30 آتالانتا میزبان میلان است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۵۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان