//
کدخبر: ۴۳۶۲۶۲ //

پاس گل تماشایی طارمی کارساز نبود؛ شکست پورتو در حضور ستاره ایرانی

تیم فوتبال پورتو در مرحله گروهی لیگ کاپ پرتغال با نتیجه ۳ بر یک در خانه استوریل مغلوب شد.

پاس گل تماشایی طارمی کارساز نبود؛ شکست پورتو در حضور ستاره ایرانی
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال پورتو در اولین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ کاپ پرتغال از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه چهارشنبه شب میهمان استوریل پرایا بود که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر یک استوریل پرایا به پایان رسید.

در گروه D لیگ کاپ پرتغال تیم‌های استوریل پرایا، پورتو و لیشویس حضور دارند که از این گروه تنها یک تیم به مرحله بعدی صعود می‌کند. استوریل موفق شده بود در اولین دیدار خود لیشویس را با نتیجه ۲ بر یک مغلوب کند.

مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو بعد از گلزنی مقابل فامالیسائو در هفته گذشته در این دیدار نیز با نظر کونسئسائو در ترکیب اصلی پورتو حضور داشت.

چیکو کنسیسائو در دقیقه ۱۶ موفق شد گل اول را به ثمر برساند اما این گل توسط VAR مردود اعلام شد.

کاسیانو در دقیقه ۲۲ برخلاف جریان بازی گل اول تیم میزبان را به ثمر رساند.

در دقیقه ۳۴ مهدی طارمی با یک کنترل توپ با سینه تماشایی توپ را در پشت محوطه جریمه برای په‌په مهیا کرد تا این بازیکن با یک ضربه زیبا گل تساوی را به ثمر برساند. طارمی در دقیقه ۶۳ از زمین بازی خارج شد و جای خود را به نیکو گونزالس داد.

اما این پایان کار نبود و تیم میزبان موفق در وقت‌های اضافی ۲ بار دروازه پورتو را توسط رافیک گیتانه و ژوآئو کارلوس(از روی نقطه پنالتی) باز کند تا در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر یک تیم میزبان به پایان برسد.

با این نتیجه استوریل پرایا ۶ امتیازی شد و در صدر جدول گروه D لیگ کاپ پرتغال قرار گرفت. در مقابل پورتو بدون امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به لیشویس در رتبه سوم قرار گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۲۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان