//
کدخبر: ۴۳۵۶۶۵ //

ستاره رئال مادرید یکی از پنج هافبک برتر تاریخ فوتبال است؟

یکی از ستارگان رئال مادرید به عنوان یکی از پنج هافبک برتر تاریخ فوتبال انتخاب شد آن هم در حالی که به سالهای پایانی فوتبالش نزدیک می شود.

ستاره رئال مادرید یکی از پنج هافبک برتر تاریخ فوتبال است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

رئالی ها با غلبه بر گرانادا دوباره صدر جدول لالیگا را در اختیار گرفتند. در حقیقت رئال مادرید و ژیرونا هم امتیاز هستند اما تفاضل گل رئالی ها بیشتر است و به همین خاطر تیم آنچلوتی در صدر جدول لالیگا قرار گرفته است. 

تیم آنچلوتی با پیروزی هفته گذشته مقابل ناپولی صعودش به عنوان صدرنشین از مرحله گروهی را قطعی کرد. جود بلینگام با ثبت پانزده گل در هفده بازی، شروع فصل بسیار درخشانی داشته است اما گونزالو ویار هافبک گرانادا اعتقاد دارد که هم تیمی جود یعنی تونی کروس یکی از پنج هافبک برتر تاریخ فوتبال است. بازیکن آلمانی در یک دهه اخیر در رئال مادرید خوش درخشیده و با کسب چهار چمپیونزلیگ، سه لالیگا و یک کوپا در رئال مادرید، روند فوق العاده ای داشته است. ویار در گفتگو با آس در تمجید از کروس گفته است:" از نظر من، کروس یکی از پنج هافبک برتر تاریخ فوتبال است. او بازیکن بسیار فوق العاده ایست." 

کروس و ویار هر دو در این فصل روی پنج گل در لالیگا تاثیر مستقیم داشته اند. هافبک آلمانی رئال مادرید شب گذشته نیز در بازی رئال مادرید و گرانادا خوش درخشید و یک پاس گل عالی به براهیم دیاز داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۵۶۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان