//
کدخبر: ۴۳۵۶۶۴ //

وضعیت بحرانی نساجی در سفر به ریاض؛ در غیاب شماره یک و بهترین گل‌ساز!

کاروان نساجی در غیاب چند مهره کلیدی این تیم عازم ریاض شد تا در آخرین مسابقه‌اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود.

وضعیت بحرانی نساجی در سفر به ریاض؛ در غیاب شماره یک و بهترین گل‌ساز!
به گزارش فرتاک نیوز،

  نساجی یکی از 3 تیم ایرانی بود که شانس حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 را به‌دست آورد و شاگردان مهدی رحمتی با تیم‌های الهلال عربستان، نوفباخور ازبکستان و بمبئی‌سیتی هند همگروه شدند و امید داشتند که در اولین حضورشان در رقابت‌های آسیایی بتوانند عملکرد قابل‌قبولی را از خود به جای بگذارند. شاگردان رحمتی شروعی خوب در رقابت‌های آسیایی داشتند و در نخستین گام موفق شدند با 2 گل مقابل حریف هندی به پیروزی برسند.

نماینده ایران بعد از شکست دادن بمبئی‌سیتی، 3 شکست پیاپی را مقابل الهلال عربستان و نوفباخور ازبکستان (رفت‌وبرگشت) متحمل شد و با توجه به اینکه تیم‌های سرگروه به همراه 3 تیم از 5 تیم برتر دوم به مرحله حذفی می‌رسند، در پایان هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، حذف نساجی از گردونه رقابت‌ها مسجل شد و امیدِ شاگردان مهدی رحمتی برای رسیدن به مرحله حذفی به صفر رسید. در اولین مسابقه تشریفاتی بعد از مسجل‌شدن حذف نساجی از لیگ قهرمانان آسیا، قرمزپوشان هفته گذشته در ورزشگاه آزادی تهران با 2 گل مقابل بمبئی‌سیتی به پیروزی رسیدند تا شمار بردهای آسیایی‌شان را به عدد 2 برسانند.

سفر به ریاض در غیاب ستاره‌های سرشناس

شاگردان مهدی رحمتی در دور رفت و در ورزشگاه آزادی تهران، در شرایطی‌که الهلال با همه فوق‌ستاره‌هایش از جمله نیمار به تهران سفر کرده بود، با 3 گل مغلوب الهلال عربستان شدند و نتوانستند مقابل پرافتخارترین تیم قاره آسیا امتیازی به‌دست آورند. حالا در دیدار برگشت و در حالی‌که صعود الهلال به عنوان صدرنشین گروه چهارم به مرحله حذفی مسجل شده، دو تیم در دیداری کاملاً تشریفاتی به مصاف هم باید بروند که نماینده ایران برای این مسابقه تشریفاتی، غایبان سرشناسی دارد.

کاروان تیم نساجی در شرایطی‌که این تیم باید فردا (دوشنبه) از ساعت 19:30 به وقت تهران در ریاض به مصاف الهلال عربستان برود، صبح امروز عازم این شهر شد و در حالی نماینده ایران برای انجام آخرین مسابقه‌اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به کشور عربستان سفر کرد که چندین ستاره کلیدی این تیم همراه کاروان نساجی به ریاض سفر نکردند تا کار شاگردان مهدی رحمتی برای امتیاز گرفتن از غولِ عربستانی بیش از پیش سخت‌تر شود و سرمربی جوان نساجی برای چینش ترکیب تیمش با چالش‌های بزرگی مواجه شود.

2 بازیکن برگشتند، 3 نفر از لیست خط خوردند!

محمدرشید مظاهری دروازه‌بان باتجربه نساجی به دلیل سرماخوردگی نتوانست تیمش را در سفر به ریاض همراهی کند تا در مقابل یکی از آماده‌ترین تیم‌های فوتبال آسیا، حسین خطیر دروازه‌بان جوان نساجی گزینه در دسترس مهدی رحمتی باشد. در خط دفاعی، امیرمحمد هوشمند و صابر حردانی با توجه به پایان دوره محرومیت‌شان توانستند در این سفر تیم نساجی را همراهی کنند اما امیرمهدی جان‌ملکی به‌واسطه اخراج در دیدار قبلی مقابل بمبئی‌سیتی، غایب بزرگ خط دفاعی نساجی محسوب می‌شود.

محمدرضا عباسی وینگر سرعتی نساجی هم که در این فصل توانسته یک گل برای تیمش بزند و 3 پاس گل در کارنامه‌اش به چشم می‌خورد و بهترین پاسور این فصل تیمش هم محسوب می‌شود، در سفر به ریاض به دلیل مصدومیت غایب است تا دستِ مهدی رحمتی بیش از پیش خالی باشد و به نظر می‌رسد که رحمتی به مانند دیدار قبلی برابر حریف هندی، راه‌چاره‌ای جز جوان‌گرایی ندارد. جالب آنکه گفته می‌شود که از میان بازیکنان جوان نساجی هم مرصاد سیفی که در دیدارهای قبلی در سمت چپ خط دفاعی نساجی به میدان رفته، به دلیل مصدومیت از آمادگی حداکثری برخوردار نیست تا شرایط در اردوی نساجی برای جدال تشریفاتی مقابل الهلال عربستان بحرانی باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۵۶۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان