//
کدخبر: ۴۳۵۵۸۷ //

رسمی: ویتور روکه به بارسلونا پیوست

اتلتیکو پاراننزه تایید کرد ویتور روکه، استعداد جوان این باشگاه، در ژانویه به بارسلونا خواهد پیوست.

رسمی: ویتور روکه به بارسلونا پیوست
به گزارش فرتاک نیوز،

 بارسلونا از قبل با باشگاه برزیلی اتلتیکو پاراننزه توافقی داشت که ویتور روکه،‌ مهاجم ۱۸ ساله برزیلی، در تابستان آینده به بارسلونا ملحق شود.

پس از مصدومیت گاوی اعلام شد که بارسا می‌تواند روکه را در همین ژانویه به تیم اضافه کند. آنها بین خرید هافبکی جدید برای جایگزینی گاوی و آوردن روکه در ژانویه، دومی را انتخاب کردند و با باشگاه برزیلی وارد مذاکره شدند.

ژاوی که به گفته رسانه‌ها بیشتر موافق خرید یک هافبک برای پر کردن جای گاوی بود، در نشست خبری‌اش پیش از بازی مقابل اتلتیکو مادرید این خبر را تایید و اعلام کرد بارسا در حال کار بر روی این موضع و آوردن روکه به باشگاه در ژانویه است.

سرانجام دقایقی پیش اتلتیکو پاراننزه این انتقال را تایید کرد و این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به بارسلونا می‌پیوندد. به گزارش رسانه‌ها، به احتمال زیاد او می‌تواند در بازی بارسا مقابل لاس پالماس در تاریخ چهارم ژانویه، برای این تیم به میدان برود.

این بازیکن در سری A برزیل در سال ۲۰۲۳ در ۲۴ بازی موفق به ثبت ۱۲ گل و سه پاس گل شده است. با توجه به آمار ضعیف روبرت لواندوفسکی در بازی‌های اخیر، این می‌تواند خبر خوبی برای هواداران بارسا و همچنین ژاوی هرناندز باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۵۵۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان