//
کدخبر: ۴۳۵۳۶۳ //

توخل: مانوئل نویر تمام نشدنی است!

توماس توخل، سرمربی بایرن، می گوید مانول نویر، دروازه بان تیمش کیفیتی دارد که باعث می شود تا هر زمان که بخواهد به بازی در بالاترین سطح ادامه دهد.

توخل: مانوئل نویر تمام نشدنی است!

تیم بایرن مونیخ، بعد 4 پیروزی پیاپی، در بازی مقابل کپنهاگن به تساوی 0-0 دست یافت. این تیم در بوندسلیگا در رده دوم و پشت سر بایر لورکوزن، تیم شگفتی ساز امسال لیگ آلمان قرار دارد و برای حفظ فشار روی این تیم صدرنشین در بوندسلیگا فردا شب برای کسب یک پیروزی خانگی به مصافتیم بحران زده هفدهمی یونین برلین رده خواهد رفت. توخل در کنفرانس خبری قبل از بازی در مورد شرایط تیمش به خبرنگاران توضیح داد.

بولت پرسپولیس بازگشت بازیکنان مصدوم؟

"جمال موسیالا از این هفته به تیم بازخواهد گشت. کیم مین جائه هم میتواند یک گزینه باشد. نوس هم به گفته پزشکان دیگر مشکلی ندارد. اریک ماکسیم چوپوموتینگ هم برگشته و من انتظار دارم که او هم در دسترس باشد. همه به نظر خوب می رسند. دوباره دستهایم پر شده است."

بولت پرسپولیس مانوئل نویر تا کی به بازی در سطح بالا ادامه می‌دهد؟

"هیچ محدودیتی برای مانو وجود ندارد. تا زمانی که او احساس خوبی دارد و به این شکل بازی می کند، ما هیچ محدودیتی را تعیین نمی کنیم. این کیفیت از او  بسیار چشمگیر است. ترکیب آرامش و حرفه ای بودن درون او هماهنگی کامل دارد. او می تواند تا هر زمان که بخواهد به بازی ادامه دهد."

بولت پرسپولیس بعد از بازی چرخشی مقابل کپنهاگن فردا با تریکب چه می کنید؟

"سیستم چرخشی که ما [در مقابل کپنهاگن] انجام دادیم بیشتر اجباری بود. ماتیس تل تنها گزینه ما در آن پست بود. لروی سانه اما فردا دوباره از ابتدا شروع خواهد کرد. شگفتی های زیادی در ترکیب وجود نخواهد داشت. ما باید مطمئن شویم که به نوار پیروزی برمیگردیم. دو بازی آخر خانگی مقابل هایدنهایم و کپنهاگ بهترین بازی ما نبودند. ما باید سرعت خود را در زمین افزایش دهیم."

1960869

بولت پرسپولیس جمال موسیالا فردا چقدر می تواند بازی کند؟

"امیدواریم در تمرینات مجددا بدنش واکنش بدی نشان ندهد. فکر نمی کنم 90 دقیقه کامل بازی کند."

بولت پرسپولیس تطبیق پذیری لئون گورتزکا؟

"نمی خواهیم زیاده روی کنیم. ما لئون را از مرکز خط هافبک به دفاع میانی بردیم. او این کار را بسیار خوب انجام داد. بهترین موقعیت برای او زمانی است که می تواند از قدرت دویدن خود بین دو خط استفاده کند. او بازی های بسیار خوبی در خط هافبک داشته است و هنوز هم برای من او در آن نقطه بهترین است."

بولت پرسپولیس استراحت به بازیکنان؟

"ما حتی در بازی مقابل کپنهاگن به آن نیاز نداشتیم. از جمعه تا چهارشنبه زمان کافی داشتیم. تا تعطیلات زمستانی دیگر مشکلی با تقویم نخواهیم داشت. ما می خواهیم در هر دیدار برنده شویم."

بولت پرسپولیس نناد بیه‌لیکا سرمربی جدید یونیون برلین؟

" او ترکیب را به 4-1-4-1 تغییر داده است. ما باید روی خودمان تمرکز کنیم و کارهای تیمی را بهتر انجام دهیم."

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۵۳۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان