//
کدخبر: ۴۳۵۰۵۱ //
تحت تاثیر هیچ‌کس نیستم

نکیسا: برای منافع ذوب آهن از استقلال شکایت کردیم

نیما نکیسا در خصوص شکایت از استقلال صحبت کرد.

نکیسا: برای منافع ذوب آهن از استقلال شکایت کردیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 مدیرعامل ذوب‌‌آهن با تائید شکایت این باشگاه از استقلال می‌گوید که آن‌ها به دنبال شفاف‌سازی مالی هستند و امیدوارند که این شکایت به ثمر برسد: ما از استقلال شکایت کرده‌ایم اما این شکایت فقط یک دلیل دارد آن‌هم شفاف‌سازی مسائل مالی است. من برای تمامی تیم‌ها، مدیران عامل و بازیکنان و سرمربیان لیگ برتر احترام قائل هستم اما به من حق بدهید برای حفظ منافع باشگاه وارد عمل شوم.

وی افزود: باشگاه ذوب‌آهن‌ مثل باشگاه پاس یک مکتب در فوتبال کشور است باشگاهی با قدمت و فرهنگ، ما می‌خواهیم حق‌مان را بگیریم و اگر ما تخلف کرده باشیم مراجع قضایی به آن رسیدگی می‌کند و حالا هم که قانون سقف بودجه تعیین شده و از سوی سازمان لیگ برای باشگاه‌ها قرار داده شده است همه باید از آن تمکین کنند و به آن احترام بگذارند.

1550700

نکیسا با ادعای ضرر این تیم از داوران اظهار داشت: ما تیمی هستیم که با وجود اینکه 5 امتیاز در 11 مسابقه از اشتباهات داوری متضرر شده‌ایم هیچ شکایتی از داوران یا کمیته داوران نداشته‌ایم و همواره به داوران، کمیته داوران و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ احترام گذاشته‌ایم چون معتقدیم داور انسانی جایزالخطا است و تلاش می‌کنیم که در آرامش کار خود را پیش ببریم.

او همچنین به فارس گفت که این موضوع هیچ ارتباطی به حضور او در تیم پرسپولیس ندارد: من و باشگاه ذوب‌آهن‌ تحت تأثیر هیچ عزیزی نیستیم. باشگاه ذوب‌آهن‌ یک مجموعه قدرتمند است که وکلا، معاونین و مشاوران قوی دارد و ما بعد از بررسی‌های مختلف در هیئت مدیره رسیدیم که از باشگاه استقلال شکایت کنیم و خواستار شفاف‌سازی در مسائل مالی هستیم و اینکه باشگاه‌ها به قانون سقف بودجه تعیین شده احترام بگذارند.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۵۰۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان