//
کدخبر: ۴۳۴۷۱۵ //

آقای گزارشگر " نو پنالتی" تمارض نیست!/ آقای پیروانی شما هم مثل همیشه باشید!

در بازی پرسپولیس باز هم شاهد اعتراضات بودیم.

آقای گزارشگر " نو پنالتی"  تمارض نیست!/ آقای پیروانی شما هم مثل همیشه باشید!
به گزارش فرتاک نیوز،

در بازی برگشت پرسپولیس و النصر عربستان که به تساوی بدون گل انجامید، در همان شروع مسابقه داور یک پنالتی به سود النصر اعلام کرد که سروش رفیعی روی رونالدو مرتکب شده بود. البته در صحنه پنالتی رونالدو خیلی زود انگشت دستش را بالا برد و با تکان داد آن و گفتن " نو پنالتی" به لاتین اعلام کرد خطایی صورت نگرفته و داور را قبل رفتن به سمت وی ای آر متقاعد کرد که به سمت VAR نرود. گرچه‌ داور چینی به حرف های ستاره پرتغالی گوش نکرد و رفت به سمت وی ای آر و خودش صحنه را ببنید و بعد تصمیم بگیرد اتفاقات عجیب دیگری رخ داد.

  • بیشتر بخوانید:

تعویض‌های بد/ اشتباه یحیی شانس برد را از پرسپولیس گرفت

گل‌محمدی: خیلی از دقایق بازی را کنترل کردیم

یکی از آن اتفاقات افشین پیروانی بود که مثل همیشه کنار زمین شلوغ کرد و فکر می کرد در عربستان وی ای آر وجود ندارد و باید شلوغ بازی دربیاورد تا نظر داور را برگرداند. دیگر اتفاق گزارشگر مسابقه بود که جو زده شد و گفت رونالدو دایو زده و تمارض کرده است. این گزارشگر جوان که متاسفانه در بی گزارشگری تلویزیون! بازی مهمی را به او داده بودند، حتی ساده ترین کلمه لاتین "no" پنالتی را متوجه نشده و مهمتر از آن به دستان رونالدو هم نگاه نکرد که به سادگی اشاره می کرد پنالتی صورت نگرفته است.

 خلاصه کلام؛ رونالدو در بازی بزرگ هم، بزرگ بودنش را نشان داد ولی نه گزارشگر ما با آن اشاره کرد و نه سرپرست پرسپولیس دست از حواشی کنار زمین برداشت تا مشخص شود در فوتبال ایران ابتدا باید خیلی چیز ها را یاد بگیریم تا اینکه به دنبال حواشی اش باشیم!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۴۷۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان