//
کدخبر: ۴۳۴۴۹۰ //

پیروزی خانگی رُم با گل‌های دیرهنگام

شاگردان ژوزه مورینیو با کسب ۳ امتیاز یک بازی خانگی، دو پله در جدول رده‌بندی سری A صعود کردند.

پیروزی خانگی رُم با گل‌های دیرهنگام
به گزارش فرتاک نیوز،

ششمین پیروزی فصل جاری تیم فوتبال رم در فصل جاری سری A، امشب (یکشنبه) در دیداری خانگی مقابل اودینزه رقم خورد و شاگردان آقای خاص با نتیجه 3 بر یک میهمان خود را از پیش رو برداشتند.

در این بازی ابتدا جالوروسی با گلزنی جانلوکا مانچینی در دقیقه 20 از حریف خود پیش افتاد. اودینزه که اغلب اوقات برای بزرگان کالچو دردسرساز می‌شود، گل خورده را در دقیقه 51 پاسخ داد. رم تا 9 دقیقه پایان وقت‌های معمول به تساوی رضایت داد ستاره آرژانتینی‌اش پائولو دیبالا در دقیقه 81 گل دوم را برای میزبان به ثمر رساند. در دقیقه 90 هم استفان الشعراوی سومین گل را برای گرگ‌های ایتالیا زد و خیال‌شان را از بابت کسب هر سه امتیاز بازی راحت کرد.

رم با این نتیجه 21 امتیازی شد و با صعودی دو پله‌ای در جدول رده‌بندی سری A، بالاتر از آتالانتا و فیورنتینا در رده پنجم جدول ایستاد.

دیدارهای امشب سری A با مصاف خانگی یوونتوس و اینتر در اولین دربی ایتالیای فصل به پایان می‌رسد، دیداری که از ساعت 23:15 به وقت تهران آغاز می‌شود.

در جدول رده‌بندی مسابقات، اینتر 31 امتیازی و یوونتوس 29 امتیازی هر دو با 12 بازی، به ترتیب اول و دوم هستند و میلان 26 امتیازی سوم است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۴۴۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان